فروش کلی لواشک سفره ای از کارخانه

فروش کلی لواشک سفره ای در طرح ها و طعم های گوناگون و خوشمزه از کارخانه به صورت مستقیم صورت می گیرد. همه ما می دانیم خرید مستقیم هر محصولی از تولید کننده آن، می تواند صرفه اقتصادی مناسبی برای ما داشته باشد. حال آنکه خرید در حجم عمده علاوه بر سود مالی، از نظر زمانی نیز به نفع ما خواهد بود. از این رو بسیاری از تولید کنندگان همچون کارخانه های تولید لواشک و ترشک، محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده به فروش می رسانند.

فروش کلی لواشک

فروش لواشک سفره ای به صورت کلی

  1. لواشک سفره ای یا ورقه ای یکی از از انواع لواشک است که در طعم های بسیار متنوع و دلچسب به تولید می رسد. لواشک های سفره ای در دو نوع ساده و پالپ دار به تولید می رسند و کاربرد های مختلفی دارند. لواشک های پالپ دار که حاوی تکه های میوه تهیه شده از آن هستند به طور معمول جهت استفاده و فروش مستقیم کاربرد دارند و دارای طعم های بی نظیر زیر می باشند.
  2. لواشک میوه های استوایی
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک زغال اخته
  5. لواشک انار
  6. لواشک سیب
  7. لواشک شاه توت
  8. لواشک آلبالو
  9. لواشک آلو
  10. لواشک لیمو عمانی
  11. لواشک پرتقال
  12. لواشک گوجه سبز
  13. لواشک زردآلو
  14. لواشک مخلوط انار و زردآلو
  15. لواشک انبه

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش هر کدام از لواشک های سفره ای در طعم های ذکر شده در ورقه های با وزن 2 کیلوگرم صورت می گیرد.[/box]

فروش کلی لواشک

از آنجایی که میوه ماده اولیه و اصلی محصولات لواشک و ترشک است، در صورتی که با شرایط زیر به تولید برسد می تواند خواص میوه تهیه شده از آن را در خود حفظ کرده و برای بدن نیز مفید باشد.

  • از میوه های سالم و تازه در تهیه آن استفاده شود.
  • از مواد افزودنی غیرطبیعی، ناسالم و مضر استفاده نشود.
  • در محیط بهداشتی و مطمئن به تولید برسد.
  • در بسته بندی های مناسب و محیط بهداشتی نگهداری شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]تهیه لواشک و ترشک از کارخانه های معتبر این اطمینان را به ما می دهد که محصول مورد نظر در شرایط مناسب به تولید رسیده و محصولی مطمئن به دست ما خواهد رسید.[/box]

فروش کلی لواشک

نوع دیگر لواشک های سفره ای، لواشک سفره ای ساده است که از آن در انواع بسته بندی ها و طرح های لواشکی استفاده می شود. طعم های لواشک های ساده شامل موارد زیر می باشند.

  • لواشک آلبالو به رنگ قرمز
  • لواشک زردآلو به رنگ زرد
  • لواشک کیوی به رنگ سبز
  • لواشک پرتقال به رنگ نارنجی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش کلی این محصولات در کارتن های 20 کیلویی صورت می گیرد. هر کدام از کارتن ها دارای 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشند.[/box]

فروش کلی لواشک

فروش کلی لواشک سفره ای از کارخانه

فروش این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. خریداران و عمده فروشان می توانند انواع لواشک و ترشک کیلویی و بسته بندی، انواع رب میوه ای، شربت های میوه ای و… را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده آن دریافت نمایند. در راستای رضایت مشتریان عزیزمان، از با کیفیت ترین و مرغوب ترین میوه ها در تهیه محصولات استفاده می شود و تمامی آن ها دارای مجوز بهداشت، پروانه تولید و نشان سیب سلامت می باشند.