عرضه عمده لواشک ورقه ای در ایران

عرضه عمده لواشک ورقه ای

عرضه عمده لواشک ورقه ای به طور عمده از کارخانه های فعال در شهرهای بزرگ ایران همچون تبریز، بروجرد، تهران، مشهد و… صورت می گیرد. این محصول در شرایطی کاملا بهداشتی در کارخانه به تولید می رسد. پس از آن در بسته بندی ها و روکش های مناسب قرار می گیرد تا در نهایت محصولی سالم و مطمئن به دست مشتریان برسد.

عرضه عمده لواشک ورقه ای

لواشک ورقه ای تنها یکی از محصولات متنوع تولیدی در این کارخانه ها می باشد و در کنار آن ها، محصولات دیگری همچون انواع لواشک بسته بندی، ترشک کیلویی و بسته بندی، انواع رب میوه ای که از محصولات جدید و پرطرفدار هستند نیز به تولید می رسند.

عرضه عمده لواشک ورقه ای

عرضه عمده لواشک ورقه ای

لواشک ورقه ای یکی از محصولات پر فروشی است که به طور معمول آن را در اکثر فروشگاه ها می توان یافت. لواشک های ورقه ای از زمان های قدیم توسط گذشتگان ما به صورت خانگی تولید می شدند که با گذر زمان و تولید آن ها در کارخانه های معتبر، به کیفیت و طعم دلچسب آن ها افزوده شده است.

عرضه عمده لواشک ورقه ای

لواشک های ورقه ای به صورت کلی دارای دو نوع بدون پالپ و پالپ دار می باشند که هر کدام در طعم های متفاوتی به تولید می رسند. از طعم های لواشک ورقه ای بدون پالپ می توان موارد زیر را نام برد.

  • لواشک زردآلو، به رنگ زرد
  • لواشک کیوی، به رنگ سبز
  • لواشک آلبالو، به رنگ قرمز
  • لواشک پرتقال، به رنگ نارنجی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]از لواشک های پالپ دار به دلیل برش آسان و شکل پذیری راحت، در تهیه انواع باکس های لواشکی، کیک های لواشکی و… استفاده می شود.[/box]

عرضه عمده لواشک ورقه ای

نوع دیگر لواشک های ورقه ای، لواشک های پالپ دار هستند که تکه هایی از میوه در آن ها موجود از است. لواشک های ورقه ای پالپ دار شامل طعم های زیر می باشند:

  1. لواشک میوه های استوایی
  2. لواشک انار
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک سیب
  5. لواشک زرشک
  6. لواشک زردآلو
  7. لواشک زردآلو و انار
  8. لواشک پرتقال
  9. لواشک گوجه سبز
  10. لواشک انبه
  11. لواشک آلبالو
  12. لواشک آلو
  13. لواشک زغال اخته
  14. لواشک شاه توت
  15. لواشک لیمو عمانی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]هر عدد از لواشک های ورقه ای وزنی حدود 2 کیلوگرم دارند.[/box]

عرضه عمده لواشک ورقه ای

عرضه عمده لواشک در ایران

فروش عمده لواشک های ورقه ای در کارتن های 20 کیلویی صورت می گیرد. به این صورت که هر کارتن شامل حدودا 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشد. عمده فروشان می توانند این محصولات را به صورت مستقیم و عمده از کارخانه تهیه نمایند و در هزینه های خرید و حمل و نقل خود صرفه جویی کنند.