لیست کارخانه های تولید لواشک | برندهای مختلف لواشک در کشور

لیست کارخانه های تولید لواشک

لواشک از جمله فرآورده هایی است که مورد علاقه همه افراد به ویژه کودکان است. ظعم ترش و ملسی که دارد باعث شده این ماده ی خوراکی علاوه بر کودکان در بین بزرگسالان نیز محبوب باشد. لواشک نسبت به دیگر محصولات مثل چیپس و پفک ارجحیت دارد. این خوراکی از انواع میوه ها تولید شده است و خواص میوه ها را دارد و از این نظر بسیار مغذی است.

لیست کارخانه های تولید لواشک

در گذشته تنها نگرانی برای استفاده از لواشک آلودگی آن بود که امروزه با تولید لواشک های بسته بندی که نشان سیب سلامت دارند می توان با خیال راحت از این محصول خوراکی خوشمزه استفاده کرد. لواشک دارای خواص باور نکردنی بسیاری است و با توجه به نوع میوه به کار رفته در آن لواشک خواص آن متفاوت است.

لواشک بعضی از میوه ها خاصیت ضد باکتریایی دارد و بعضی دیگر در تنظیم دستگاه گوارش فعالیت دارند. حتی مشاهده شده برخی لواشک ها در درمان بیماری از جمله یبوست موثر واقع شده اند.

لواشک رولی از نظر ارزش غذایی رتبه ی خوبی دارد و انواع ویتامین ها از جمله ویتامین A, B در آن موجود است. املاح معدنی بسیاری از جمله پتاسیم و کلسیم در این  ماده غذایی خوشمزه وجود دارد. قیمت عمده لواشک در نوع های مختلف متفاوت است و در بسته بندی های متفاوتی به خریداران عرضه می شوند. اگر لواشک را به طور مستقیم از کارخانه تهیه کنید سریع و مقرون به صرفه است.

لیست کارخانه های تولید لواشک

کارخانه های تولید لواشک معمولا در شهر های مختلفی وجود دارد که با تولید لواشک با کیفیت و استاندارد ، محصولات خود را به سایر شهر ها نیز عرضه می دارند. این کارخانه ها به سایر شهر ها نمایندگی فروش می دهد و جهت اخذ نمایندگی باید با مرکز فروش تماس حاصل فرمایید. هنگام خرید لواشک به ویژگی های فیزیکی و شیمیایی لواشک توجه کنید زیرا همه این موارد در تولید لواشک با کیفیت موثر است. در ادامه درباره ی این ویژگی ها مطالبی را عنوان می کنیم تا شما را در خرید لواشک با کیفیت کمک کند. علاوه بر مواردی که ذکر شد مواد افزودنی به کار رفته در آن و نوع بسته بندی در کیفیت محصول و همچنین قیمت آن موثر است.

 

لیست کارخانه های تولید لواشک

مرکز خرید و فروش ترشک و لواشک در ایران محدود به چند شهر نیست. اگرچه آذربایجان و شهرهای آن مانند تبریز و شبستر به عنوان مرکز اصلی ترشیجات معروف هستند، اما شهر های دیگری  مثل مشهد، اصفهان، تهران و سایر شهرهای بزرگ می توانند تولید کننده های بزرگی در زمینه تولید لواشک باشند و محصولات خوب و با کیفیتی  را به بازار ترشیجات عرضه کنند. هنگام خرید لواشک توجه کنید که حتما نشان سیب سلامت بر روی آن نقش بسته باشد.

 

لیست کارخانه های تولید لواشک

با نگاهی به تاریخچه لواشک متوجه می شویم که این لواشک ها از زمان های گذشته در بین مردم محبوب بوده است و به همین دلیل نیز به تولید آن بیشتر از پیش است. کارخانه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند با نگاه کردن به لیست کارخانه های تولید لواشک متوجه می شوید که این کارخانه ها هر ساله مقدار زیادی لواشک تولید و به بازار عرضه می کنند.

لیست کارخانه های تولید لواشک

تولید لواشک پذیرایی در کشور

همانطور که می دانید با تولیدات محصولات پذیرایی لواشک این محصولات با استقبال زیادی مواجه شده اند. اما چه عاملی باعث محبوبیت آن در بین اقشار مختلف شده است؟

عوامل زیادی در این زمینه نقش دارند از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع بسته بندی این محصولات و یا به عبارت دیگر شکل و فرم ظاهری این محصولات عامل بسیار مهمی است.
  2. وزن سبک این لواشک عامل دیگری است که با استقبال خریداران مواجه شده است.

این محصول با توجه به مواردی که ذکر شده به یک محصول ویژه و خاص تبدیل شده است که مردم در بین محصولات متنوع آن را ترجیح می دهند. این مجموعه با تلاش شبانه روزی و بی وقفه در تولید و عرضه محصولات به بازار نقش مهمی دارد و یکی از اهداف آن رفع نیاز بازار است. این مجموعه علاوه بر رفع نیاز داخلی بخش عمده ای از محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می کند و با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.

لیست کارخانه های تولید لواشک

عوامل موثر در قیمت گذاری لواشک

عوامل زیادی بر قیمت گذاری محصولات نقش دارند. از جمله این عوامل مرغوبیت میوه های استفاده شده در تولید لواشک، به عبارات دیگر اگر میوه های پلاسیده در تولید لواشک استفاده شود قیمت آن کمتر است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار درصد ترکیب مواد استفاده شده در لواشک است که معمولا این مواد را باید با درصد های خاصی با هم مخلوط کنیم تا لواشک خوشمزه تر باشد. البته کیفیت این مواد نیز مهم است. بسته بندی لواشک نیز در قیمت آن موثر است. نوع لواشک نیز در قیمت تاثیر گذار است مثلا قیمت لواشک متری با قیمت لواشک لقمه ای فرق دارد. عوامل زیاد دیگری چون واسطه ها و… نیز دخیل هستند. در این مطلب ما فقط به موارد مهم اشاره کردیم.

لیست کارخانه های تولید لواشک

فروش فله ای لواشک

کارخانه های تولیدی لواشک با عرضه محصولات خود به صورت فله ای توانسته است بخش اعظم نیاز بازار را فراهم کند. کارخانه ها و نمایندگی های فروش این محصولات با خدماتی که به خریداران ارائه می دهند باعث می شوند این محصول با قیمت کمتر به دست خریدار برسند. این لواشک های فله ای در بسته بندی های بهداشتی به فروش می رسند. هنگام خرید به نشان سلامت و پروانه تولید روی محصولات توجه کنید. شما می توانید محصولات را به صورت فله ای از طریق تماس تلفنی و همچنین اینترنتی سفارش دهید. رضایت مشتری و خریدار یکی از اهداف اصلی تولید کنندگان لوشک است.

لیست کارخانه های تولید لواشک

حراجی لواشک در کشور

سالانه مقدار زیادی لواشک در کشور تولید می شود. این محصولات از جمله خوراکی های خوشمزه بسیار پر طرفدار هستند و به صورت عمده در بازار پخش می شود. گاهی اوقات نمایندگی ها محصولات خود را به حراج می گذارند و به قیمت تولید در اختیار خریداران می گذارند. این حراجی ها برای جلب خریداران بیشتر است. اگر می خواهید سود فراوانی کنید حتما به این حراجی ها سر بزنید.

لیست کارخانه های تولید لواشک

پخش عمده لواشک در کشور

نمایندگی ها محصولات خود را به طور عمده در اختیار خریدار قرار می دهند. این پخش عمده مخصوص یک شهر و یا یک استان نیست بلکه در اکثر شهر ها پخش عمده لواشک صورت می گیرد. پخش عمده یکی از وظایف نمایندگی های فروش است. این نمایندگی ها با کمک شرکت های بار بری محصولات خود را به همه نقاط ارسال می کنند.

لیست کارخانه های تولید لواشک

نمایندگی فروش لواشک

نمایندگی ها در سراسر کشور، محصولات کارخانه را به صورت جزئی و خرده در اختیار مغازه داران می گذارند. جهت اعطای نمایندگی لواشک می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید.

  1. امکان خرید حضوری: در این شرایط شما می توانید به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه کنید و محصولات را از نزدیک ببینید و با کم و کیف آن آشنا شوید.
  2. امکان خرید تلفنی: کسانی که در شهر های دیگری که نمایندگی فروش ندارند هستند می توانند به صورت تلفنی اقدام به خرید کنند.
  3. خرید آنلاین: این تولید کنندگان با ارائه و عرضه محصولات خود در اینترنت مشتریان را با محصولات خود آشنا می کنند و ویژگی ها و مواد اولیه آن را ذکر می کنند. خریدار می تواند این محصولات را سفارش دهد.
  4. حمل و نقل آسان و ارزان:  اگر از این نمایندگی ها عمده خریداری کنید هزینه حمل و نقلی برای از شما دریافت نمی شود.
  5. اصل بودن محصولات: مراجعه به نمایندگی ها شما را از اصل بودن محصولات مطمئن می سازد.

لیست کارخانه های تولید لواشک

عرضه مستقیم لواشک

عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا تاثیر قابل توجهی در قیمت ها گذاشته است. نمایندگی های فروش به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رسانند. فروش عمده لواشک از آن نظر که مقرون به صرفه است با استقبال خریداران زیادی مواجه شده است. با عرضه مستقیم کالا به مرور زمان و واسطه ها که عامل اصلی گرانی قیمت ها هستند از بازار خرید و فروش حذف می شوند.

لیست کارخانه های تولید لواشک

راهنمای تشخیص لواشک با کیفیت

انواع لواشک فله اگر با کیفیت باشند باید دارای ویژگی های ذیل باشند:

  1. لواشک باید فاقد آفت های زنده باشد.
  2. ضخامت ورقه لواشک باید یکنواخت و بین ۱ تا ۵ میلی متر باشد.
  3. رنگ لواشک به رنگ میوه به کار رفته در آن بستگی دارد و شبیه رنگ آن و یا کمی تیره تر است.
  4. لواشک باید بو و مزه میوه طبیعی را بدهد و نباید بوی ترشیدگی و فساد بدهد.
  5. لواشک باید یک دست باشد و مواد خارجی در آن دیده نشود.

مواردی که ذکر شد ویژگی های فیزیکی لواشک بود. هنگام خرید علاوه بر ویژگی های فیزیکی به ویژگی های شیمیایی نیز توجه کنید به عنوان مثال رطوبت موجود در لواشک باید ۱۵ درصد باشد.

لیست کارخانه های تولید لواشک

بزرگ ترین بازار فروش لواشک در کشور

اگر به فروشگاه های بزرگ سری بزنیم می بینیم که اکثر فروشگاه ها غرفه های لواشک فروشی دارند که انواع لواشک با طعم های مختلف را به فروش می رسانند. فروش عمده ترشک و لواشک به مردم در این غرفه ها انجام می شود. بیشتر لواشک های تولیدی در شهرهای غربی کشور است. البته شهر های شمالی نیز در این زمینه فعالیت می کنند.  اکثر شهر ها تولیدی لواشک چه به صورت خانگی و چه صنعتی دارند. تولید لواشک در تبریز تقریبا بیشتر از سایر شهر ها است و معمولا لواشک های تولید شده در تبریز بسیار با کیفیت است.

لیست کارخانه های تولید لواشک

فروش ارزان ترین لواشک ها در کشور

کشور ما به دلیل اینکه خیلی در زمینه ی تولید لواشک فعالیت دارد توانسته است علاوه بر رفع نیاز داخلی ، برخی از محصولات خود را نیز به سایر کشور ها صادر کند. چون میزان لواشک تولیدی در کشور زیاد است قیمت لواشک در بازار داخلی بسیار کم و ارزان است. البته اگر این لواشک ها را از مراکز معتبر و نمایندگی های معتبر خریداری کنید قیمت آن برای شما خیلی ارزان تر از قیمت بازار در می آید.

لیست کارخانه های تولید لواشک

لیست کارخانه های تولید لواشک

کارخانه های تولیدی لواشک بسیاری وجود دارد، این کارخانه ها با تجربه توانستند لواشک ها با کیفیت و خوشمزه تولید کنند. این کارخانه ها با جدید ترین متدها و روش های تولید لواشک آشنا هستند و این امر به ارائه محصول با کیفیت منجر شده است.
 از جمله کارخانه ها و برندهایی که فروش زیادی دارند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:  

  • کارخانه لواشک لیاقت
  • کارخانه لواشک شادروز
  • کارخانه لواشک فافا
  • کارخانه لواشک دنیز
  • کارخانه لواشک ترش ایران
  • کارخانه لواشک آلیش
  • کارخانه لواشک نازلی
  • کارخانه لواشک شیخ بابا
  • کارخانه لواشک شاتلو

این کار خانه ها بیشترین میزان تولید و فروش لواشک را در بازار دارند و به صورت عمده در بازار داخلی و خارجی پخش می شود.

لیست کارخانه های تولید لواشک

برند های مختلف تولید کننده لواشک در کشور

تولید لواشک در ایران توسط کارخانه های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از این کارخانه ها برندهایی در بین محصولاتشان است که در بین مردم خیلی پر طرفدار است. این برند ها علاوه بر ایران در کشور های دیگر نیز پر طرفدار است. ویژگی های خوب این محصولات باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است. این کار خانه ها از میوه های تازه و یالم برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.
در ادامه انواع محصولات را معرفی می کنیم:

انواع لواشک

  • لواشک ورقه ای
  • لواشک متری
  • لواشک کیلویی
  • لواشک شلاقی
  • لواشک بستنی
  • لواشک پستونکی
  • لواشک لوله ای
  • لواشک رولی
  • لواشک شیره دار
  • لواشک سمبوسه ای

انواع ترشک

  • ترشک انجیر
  • ترشک هلو
  • ترشک آلبالو
  • ترشک زردآلو
  • ترشک زغال اخته
  • ترشک گیلاس
  • ترشک آلوچه

انواع ترشک در پت هایی با وزن ۱۲ کیلوگرم بسته بندی شده اند.

2 در مورد “لیست کارخانه های تولید لواشک | برندهای مختلف لواشک در کشور”

  1. با سلام و احترام.در صورت نیاز مجموعه به خرید کنسانتره کیوی و انار با بریکس طبیعی اینجانب در خدمت شما همکار گرامی می باشم.

  2. درصورت نیاز به خرید خرمایی زاهدی برای تولید محصولات تان بنده درخدمت هستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *