لیست قیمت لواشک کیلویی بهداشتی و ارزان

لیست قیمت لواشک کیلویی

لیست قیمت لواشک کیلویی به همراه طرح فروش ویژه در اینترنت در این صفحه قرار دارد. در بازار امروز خریداران تمایل بیشتری نسبت به خرید مستقیم از کارخانه یا تولید کننده دارند. به همین دلیل موضوع عرضه مستقیم کالا ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در این مجموعه شما می توانید قیمت لواشک کیلویی را به صورت ویژه و استثنایی دریافت نمایید.

لیست قیمت لواشک کیلویی

لیست قیمت لواشک کیلویی

لواشک های کیلویی در بازار با قیمت های متفاوتی تولید و به فروش می رسند که البته لواشک های مارک دار و بهداشتی قیمت فروش بالاتری دارند. نوعی از لواشک کیلویی و ورقه در بازار وجود دارد که در تولید آن ها از مواد اولیه غیر استاندار و غیر بهداشتی استفاده می شود به همین دلیل کیفیت پایین تر و قیمت فروش کمیتری دارند. توصیه ما به شما این است که همیشه موقع خرید لواشک کیلویی به بهداشتی بودن آن لواشک توجه کنید.

در ادامه لیست قیمت لواشک کیلویی برای خرید عمده را برای شما آورده ایم.

محصول قیمت کیلو محصول قیمت کیلو
لواشک استوایی ۵۱,۰۰۰ لواشک زرشک ۵۰,۰۰۰
لواشک هفت میوه ۵۱,۰۰۰ لواشک آلوئه ورا ۵۰,۰۰۰
لواشک آناناس ۵۰,۰۰۰ لواشک کیوی ۵۰,۰۰۰
لواشک انبه ۵۰,۰۰۰ لواشک زردآلو ۵۰,۰۰۰
لواشک تمشک ۵۰,۰۰۰ لواشک آلبالو ۵۰,۰۰۰
لواشک هلو ۵۰,۰۰۰ لواشک پرتقال ۵۰,۰۰۰
لواشک زغال اخته ۵۰,۰۰۰ لواشک سیب ترش ۵۰,۰۰۰
لواشک انار ۵۰,۰۰۰ لواشک سیب کیوی ۵۰,۰۰۰
لواشک آلو ارگانیک ۶۱,۰۰۰

همانطور که مشاهده می کنید فیمت لواشک کیلویی در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال گذشته مانند محصولات دیگر در بازار، افزایش زیادی داشته است. قیمتی که شما مشاهده می کنید قیمت پایه کارخانه تولید کننده لواشک کیلویی و برای تحویل درب کارخانه و یا انبار کارخانه می باشد.

انواع لواشک کیلویی موجود در بازار

لیست قیمت لواشک کیلویی

لواشک کیوی

لواشک های کیلویی در انواع مختلف و طعم های متنوعی تولید می شوند. با پیشرفت فناوری و ساخت دستگاه های به روز شده، امکان تولید لواشک کیلویی در انواع طعم ها به وجود آمده است.
از جمله طعم های پر طرفدار لواشک کیلویی می توان به طعم های زیر اشاره کرد:

  • انار
  • هلو
  • زردآلو
  • آناناس
  • آلبالو
  • کیوی
  • زرشک
  • استوایی
  • هفت میوه
  • انبه
  • زغال اخته
  • تمشک

 

مناسب بودن قیمت لواشک کیلویی و تنوع در طعم را می توان از عوامل موثر در استقبال مشتریان از این محصول می باشد. مشتری ها معمولا به دنبال طعم های ترش تر هستند که می توان از تمشک، زغال اخته، آلبالو و کیوی به عنوان طعم های ترش نام برد. به طور کلی لواشک هایی که با رنگ قرمز تولید می شوند در ذهن مشتری تداعی کننده طعم ترش هستند.

آیا قیمت لواشک کیلویی افزایش داشته است؟

لیست قیمت لواشک کیلویی

ما به طور سالانه شاهد تورم در بازار هستیم. این تورم در سال جدید مقداری بیشتر بوده و تاثیر بیشتری بر قیمت ها داشته است. قیمت لواشک کیلویی نیز در طی ۱۲ ماه گذشته با فزایش روبرو بوده است.
مواد اصلی تشکیل دهنده لواشک های بهداشتی و مرغوب این مجموعه عبارتند از

  • پوره سیب
  • پوره میوه
  • اسید سیتریک
  • شکر

قیمت هرکدام از این مواد در بازار مواد اولیه تغییر کند تاثیر مستقیم و شدیدی روی قیمت لواشک تولیدی می گذارد. مواد اولیه دیگری در تولید لواشک استفاده می شوند که تاثیر گذاری آن ها به اندازه موارد گفته شده در بالا نیست مانند سلفون روی لواشک که اصلا به چشم مصرف کننده نهایی نمی آید اما در قیمت گذاری لواشک کیلویی تاثیر گذار است.

آیا ارزان بودن دلیل بر غیر بهداشتی بودن محصول لواشک کیلویی است؟

همیشه در اخبار و سایت های اطلاع رسانی در مورد محصولات تقلبی و غیر بهداشتی شنیده اید. در حالت عادی افرادی برای اینکه هزینه های گرفتن مجوز بهداشتی و احداث سالن مناسب جهت تولید لواشک بهداشتی را از جیبشان خرج نکنند اقدام به تولید محصول در سالن های غیر بهداشتی و کثیف می کردند، در کنار این فعالیت از مواد اولیه غیر بهداشتی و غیر استاندارد مانند رنگ های غیر خوراکی که در مقایسه با رنگ های مجاز خوراکی ارزان ترند استفاده می کردند که در نتیجه محصول تولید شده هم بی کیفیت بود و هم ارزان قیمت.

لیست قیمت لواشک کیلویی

معمولا هنگامی که می گویند فلان محصول ارزان است در ذهن ما بی کیفیت بودن و مرغوب نبودن تداعی می شود. در مورد محصولات غذایی نیز تصور عموم مردم این است که مواد غذایی ارزان بی کیفیت بوده و بهداشتی نیستند.
در مورد کیفیت و بهداشتی بودن محصولات عرضه شده در این مجموعه ذکر این نکته ضروری است که تمامی این محصولات دارای نشان استاندارد و سیب سلامت هستند.
عرضه مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده دلیل اصلی قیمت کمتر این محصولات می باشد.

قیمت خرید لواشک کیلویی عمده در سال ۱۴۰۱

همان طور که می دانید لواشک کیلویی از جمله محصولات پر طرفدار در بازار ترشیجات می باشد. به همین دلیل همواره تقاضا برای خرید این محصول وجود دارد. تولید کننده لواشک کیلویی تلاش می کند تا این محصول را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به فروش برساند تا لواشک کیلویی با قیمت تمام شده ارزان تری به دست مصرف کننده برسد.

در حال حاضر قیمت لواشک برای خرید های عمده و حجم بالا ۵۱/۰۰۰ تومان برای هر کیلو می باشد که با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، بالا رفتن قیمت این محصول در آینده نیز دور از انتظار نیست. شما می توانید جهت خرید عمده لواشک کیلویی بهداشتی از طریق راه های زیر اقدام کنید:

مراجعه حضوری به کارخانه تولید کننده لواشک کیلویی و خرید این محصول. برای مراجعه حضوری به کارخانه می توانید ابتدا با تماس تلفنی زمان مراجعه را با دفتر فروش هماهنگ کرده و در روز مشخص شده حضور پیدا کنید.

خرید به صورت غیر حضوری، برای خرید غیر حضوری کافیست تا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید. همکاران ما ضمن پاسخگویی به تمام سوالات شما و اعلام قیمت روز لواشک کیلویی، برای شما پیش فاکتور اجناس مورد نظرتان را ارسال می کنند. در صورت مورد تایید بودن پیش فاکتور شما اقدام به واریز مبلغ و ثبت سفارش می کنید. در مرحله بعد سفارشات از طریق باربری اتوبوس و یا کامیون به شهر شما ارسال خواهند شد.

 

3 در مورد “لیست قیمت لواشک کیلویی بهداشتی و ارزان”

  1. مرسی خیلی عالی
    انبار مشهد تون برای ما که استان سیستان و بلوچستان هستیم
    خیلی خوبه کار مارو راه می اندازند
    کیفیت عالی مشتری هام راضی هستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *