خرید لواشک کیلویی با تخفیف ویژه و استثنایی

خرید لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی با قیمت مناسب در فروش ویژه شب یلدا امکان پذیر می باشد. شما می توانید انواع لواشک های کیلویی و ورقه ای را به صورت عمده از این سایت تهیه نمایید.

لواشک کیلویی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که باعث شده حجم خرید و فروش این محصول بالاتر از لواشک های دیگر شود، در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات نکمیلی در رابطه با لواشک های کیلویی به شما عزیزان بدهیم.

انواع لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی

لواشک های کیلویی را می توان در انواع مختلفی در بازار تهیه نمود. این لواشک ها به صورت خانگی و صنعتی در مغازه به فروش می رسند که هر کدام مشتری های مخصوص به خود را دارند.

لواشک های کیلویی در طعم ها و رنگ های مختلف نیز دسته بندی می شوند که از میوه های زیر می توان به عنوان طعم های پر فروش لواشک کیلویی نام برد:

  • استوایی
  • انبه
  • آناناس
  • سیب ترش
  • زغال اخته
  • آلو سیاه
  • هفت میوه
  • انار
  • زرشک

تنوع طعم بالا در لواشک های ورقه ای باعث شده تا هر کس با هر سلیقه ای بتواند از این محصول استفاده کند.

[box shadow=”0 1px 4px rgb(53 19 234 / 30%), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”justify;” ]افرادی که به دنبال لواشک های کیلویی هستند معمولا طعم های ترش این محصول را انتخاب می کنند اما برخی از طعم های ملس و شیرین لواشک ورقه ای نیز بسیار خوشمزه و جذاب هستند.[/box]

لواشک کیلویی خانگی

خرید لواشک کیلویی

لواشک کیلویی خانگی یکی دیگر از انواع لواشک کیلویی است که در حجم کمی در بازار فروخته می شود. لواشک کیلویی خانگی را معمولا زنان خانه داری که به میوه های تابستانی دسترسی بیشتری دارند و یا افرادی که باغ دار هستند برای جلوگیری از خراب شدن میوه هایشان تولید می کنند.

این لواشک ها معمولا بدون هیچ افزودنی و تنها با اضافه کردن نمک تولید می شوند و بسیار خوشمزه هستند و هنگام خوردن آن ها به یاد دوران کودکی و لواشک های دست ساز مادر بزرگ خواهید افتاد.

بهترین میوه برای تولید لواشک کیلویی خانگی آلو سیاه است اما می توان از میوه های دیگر در کنار آلو مانند زردآلو، هلو و سیب نیز استفاده کرد که باعث ملس شدن طعم لواشک می شود.

شرکت تولید کننده لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی

تولید لواشک کیلویی در کارخانه و کارگاه های بهداشتی نیز انجام می شود. خیلی از افرادی که به دنبال تهیه لواشک کیلویی هستند فقط و فقط محصولات کارخانه ای و دارای مجوز بهداشت را خریداری می کنند تا از سلامت لواشکی که خود و افراد خانوادشان می خورند مطمعن باشند.

تعداد زیادی از کارخانه ها در سراسر ایران در زمینه تولید لواشک کیلویی مشغول فعالیت هستند که تعدادی از آن ها پرچم داران این صنعت هستند و با عرضه محصولات با کیفیت توانسته اند لواشک ایرانی را تا کشور های دور مانند آمریکا و کانادا نیز صادر نمایند.

برخی برند های مطرح در زمینه تولید لواشک کیلویی عبارتند از

  • شاتلو
  • ترش طعم
  • زنبور طلا
  • نرمین
  • ترش چین

شما می توانید محصولات برند شاتلو و ترش طعم را از طریق این سایت به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نمایید.

قیمت لواشک خانگی کیلویی سال ۱۴۰۱

خرید لواشک کیلویی

قیمت لواشک خانگی تولید شده با میوه های تازه و مرغوب در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل افزایش داشته است. در سال های اخیر ما شاهد افزایش قیمت در بازار میوه بوده ایم که این موضوع در قیمت لواشک نیز تاثیر داشته است.

اگر بخواهیم در مورد قیمت لواشک خانگی کیلویی در سال ۱۴۰۱ مظنه را بگوییم این چنین می توان گفت که:

قیمت ارزان ترین نوع لواشک خانگی چیزی حدود ۵۰ هزار تومان برای هر کیلو می باشد این در حالی ست که اگر نمونه های با کیفیت و لوکس لواشک خانگی را در فروشگاه های نقاط بالای شهر پیدا کنید قیمتی حدودد ۱۵۰ الی ۱۸۰ هزار تومان برای هر کیلو دارند!

احتمالا شما هم با خود فکر می کنید که چرا لواشک کیلویی خانگی برابر یا بیشتر از یک کیلو گوشت قیمت دارد؟

قیمت لواشک کیلویی امروز

لیست قیمت لواشک کیلویی
لواشک استوایی ۵۱,۰۰۰ لواشک آلوئه ورا ۵۰,۰۰۰
لواشک هفت میوه ۵۱,۰۰۰ لواشک کیوی ۵۰,۰۰۰
لواشک آناناس ۵۰,۰۰۰ لواشک زردآلو ۵۰,۰۰۰
لواشک انبه ۵۰,۰۰۰ لواشک آلبالو ۵۰,۰۰۰
لواشک تمشک ۵۰,۰۰۰ لواشک پرتقال ۵۰,۰۰۰
لواشک هلو ۷۰,۰۰۰ لواشک سیب ترش ۷۰,۰۰۰
لواشک زغال اخته ۷۰,۰۰۰ لواشک سیب کیوی ۷۰,۰۰۰
لواشک انار ۵۰,۰۰۰ لواشک آلو ارگانیک ۶۱,۰۰۰
لواشک زرشک ۵۰,۰۰۰

اگر تا به اینجا مقاله با ما همراه بودید و به این سرتیتر رسیدید یعنی به دنبال قیمت لواشک کیلویی امروز در بازار هستید. یکی از نکاتی که هر خریدار لواشک کیلویی قبل از خرید این محصول در موردش تحقیق می کند قیمت می باشد.

در بازار امروز لواشک کیلویی با قیمت های متفاوتی معامله می شود، تفاوت کیفیت میان برند ها و نوع لواشک باعث شده تا ما شاهد تنوع در قیمت ها باشیم.

در حال حاضر قیمت لواشک کیلویی خوب و با کیفیت در بازار حدود ۵۰/۰۰۰ تومان برای هر کیلو می باشد.

لواشک کیلویی ارزان

خرید لواشک کیلویی

چنانچه به دنبال خرید لواشک کیلویی ارزان قیمت هستید این قسمت مطلب برای شماست!

لواشک های کیلویی ارزان قیمت همیشه در بازار مشتری و خواهان خاص خود را دارند. از لواشک های کیلویی برای تولید درست کردن لواشک های سیخی و رولی و لواشک های طرح دار فانتزی استفاده می شود به همین دلیل بهتر است که لواشکی که برای ماده اولیه این کار استفاده می شود ارزان باشد تا حاشیه سود محصول نهایی تضمین شود.

شما می توانید انواع لواشک های کیلویی ارزان را در طعم های متنوعی مانند زردآلو، کیوی، آلبالو و پرتقال از این مجموعه تهیه نمایید.

سفارش لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی

سفارش خرید لواشک کیلویی یکی از راه های تهیه این محصول می باشد که از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است. معمولا خریدار لواشک کیلویی تمایل دارد این محصول را برای خرید در دفعه اول از نزدیک مشاهده کند و کیفیتش را بررسی کند سپس تصمیم بگیرد که این لواشک جوابگوی کارش هست یا نه.

اما اگر خریدار در شهری باشد و تولید کننده لواشک کیلویی در شهر دیگر آن وقت چاره چیست؟

اغلب مشتری های ما در شهر های مختلف ایران ساکن هستند و خریداران همشهری ما درصد کمی از همه مشتریان ما را تشکیل داده اند. ما در طی سال ها فعالیت به عنوان تولید کننده و عمده فروش لواشک کیلویی برای خریداران این محصول راه حلی قرار داده ایم تا ضمن رویت و بررسی کیفیت محصول بتوانند نسبت به خرید از مجموعه ما تصمیم گیری نمایند.

فروش عمده لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی

فروش عمده لواشک کیلویی در این مجموعه در طی ۱۲ ماه سال همیشه در جریان است، اگر شما به دنبال تهیه و خرید لواشک کیلویی هستید ابتدا باید با کارشناسان ما تماس بگیرید و قیمت روز این محصول را جویا شوید، در مرحله بعد چنانچه از قیمت مطمعن شدید و قصد خرید نمونه اولیه جهت بررسی کیفیت محصول ما را داشتید سفارش شما ثبت می شود.

فروش عمده لواشک کیلویی معمولا با تخفیف ویژه انجام می شود ولی خریدار باید ثبت سفارش عمده خود را قبل از اتمام موجودی لواشک خود انجام دهد تا همیشه جنسی برای فروش و یا تولید در فروشگاه یا کارگاه خود داشته باشد.

خرید لواشک کیلویی عمده

خرید لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی عمده از طریق اینترنت و از راه دور بسیار ساده و آسان است. کارشناسان ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در مورد انواع لواشک کیلویی موجود در این تولیدی هستند.

پیشنهاد ما به شما برای خرید عمده لواشک کیلویی ابتدا خرید نمونه لواشک در حجم کم و سپس خرید عمده می باشد تا با این کار قبل از اینکه سرمایه زیادی را صرف خرید جنس دیده نشده بکنید از کیفیت محصول مطلع شده و سپس با خیالی راحت خرید عمده خود را انجام دهید.

سوال های رایج و جواب در مورد لواشک کیلویی و نحوه خرید آن

در ادامه به برخی سوالات رایج هنگام خرید لواشک کیلویی پاسخ داده ایم:

سوال: آیا لواشک های عرضه شده در این سایت بهداشتی هستند؟

جواب: بله لواشک های کیلویی موجود در این سایت دارای مجوز بهداشت هستند و روال تولید آن ها زیر نظر کارشناس بهداشت انجام می شود.

سوال: امکان خرید نمونه لواشک کیلویی وجود دارد؟

جواب: بله از آن جایی که کارتن های لواشک کیلویی معمولا ۲۰ کیلوگرم وزن دارند ما امکان تهیه نمونه لواشک کیلویی را برای مشتریان فراهم کرده ایم تا با خرید یک کارتن ۲۰ کیلویی بتوانند همه طعم های موجود را رویت کرده و تست کنند.

سوال: آیا لواشک کیلویی شما برای بسته بندی مناسب است؟

جواب: لواشک کیلویی مناسب برای بسته بندی و تولید لواشک های سیخی و فانتزی باید نه خمیری باشد که به تخته کار بچسبد و نه خشک باشد که موقع کار و حالت دادن به ورقه ترک بردارد. نه تنها لواشک ما بلکه لواشک کیلویی از هر برندی را باید ابتدا در مقدار کم خرید کرد و تست نمود که آیا جوابگوی کار شخص هست یا نه.

سوال: ارسال سفارشات لواشک کیلویی چگونه انجام می شود؟

جواب: لواشک های کیلویی در کارتن های ۲۰ کیلوگرمی بسته بندی می شوند. این کارتن ها را ما از طریق باربری های بین شهری و یا اتوبوس های مسافربری به شهر های مقصد ارسال می کنیم.

سوال: هزینه ارسال لواشک کیلویی به شهر ما چقدر می شود؟

جواب: هزینه ارسال هر کارتن لواشک کیلویی به شهر مقصد و نیز شیوه ارسال سفارش بستگی دارد. اتوبوس های مسافربری هزینه بیشتری نسبت به باربری دریافت می کنند. شما می توانید برای تخمین مبلغ ۱۰۰۰ تومان بر روی قیمت هر کیلو لواشک بابت کرایه حمل تا شهرتان اضافه کنید.