قیمت خرید ترشک زردآلو + فروش در تجارت و صادرات

قیمت خرید ترشک زردآلو لوکس و درجه یک را در این صفحه مشاهده کنید. ترشک یکی از تنقلاتی است که همیشه در دورهمی های دوستانه مورد توجه افراد به ویژه خانم ها و کودکان قرار می گیرد.

ترشک زردآلو فله

ترشک زردآلو

فصل برداشت میوه زردآلو در اواخر بهار و نیز فصل تابستان می باشد. از این میوه برای تولید انواع محصولات مانند کمپوت، لواشک و ترشک استفاده می شود. در این مقاله ما در مورد ترشک زردآلو با شما صحبت خواهیم کرد.

ترشک زردآلو را از میوه خشک شده زردآلو تولید می کنند، زردآلو خشک در بازار میوه های خشک در انواع کیفیت ها و درجه ها موجود می باشد بنابراین ترشک زردآلو را می توان از کیفیت پایین تا کیفیت لوکس و نیز صادراتی تولید نمود.

ترشک زردآلو لوکس صادراتی

برای تولید ترشک زردآلو لوکس جهت صادرات باید از برگه زردآلو یا همان قیصی مرغوب و درجه یک استفاده کرد، نوع بسته بندی و نیز بازار هدف و عرضه ترشک زردالو نیز یکی از پارامتر هایی است که هنگام تولید باید مد نظر قرار بگیرد.

انواع ترشک زردآلو جهت صادرات در بسته بندی های مختلف فله ای، ظرفی و نیز وکیوم تولید می شود که در ادامه توضیحاتی در مورد هر کدام ارائه می دهیم.

ترشک زردالو لوکس صادراتی در بسته بندی فله در بازار به نام ترشک شیر فلکه ای یا دبه ای نیز معروف است، این محصول در دبه هایی از جنس پت و با وزن حدود ۱۲٫۵ کیلوگرم تولید می شود. تولید کننده معمولا برای حفظ کیفیت و تمیزی دبه آن ها را شرینگ می کند تا در مسیر رسیدن به مقصد آسیبی به دبه وارد نشود. ترشک زردالو فله به صورت کیلویی فاکتور شده و به فروش می رسد.

ترشک زردآلو

ترشک زردآلو بسته بندی شده در ظروف و بسته بندی های متنوعی تولید می شود که نوع ظرفی و سلفونی آن در بازار تقاضای بیشتری دارد. چنانچه در زمینه صادرات محصولات غذایی فعالیت دارید می دانید که ظروفی که محصول داخل آن قرار دارند باید به اندازه ظرفیتشان پر شده باشند، چنانچه هر ظرف فضای خالی داشته باشد این به ضرر صادر کننده است. ترشک زردآلو ظرفی در ظروفی با ظرفیت ۳۵۰ گرم موجود می باشند که مشتری می تواند با توجه به بازار شهر و کشور مقصد نوع ظرف و ظرفیت آن را تغییر دهد.

ترشک زردآلو صادراتی در بسته بندی سلفونی که به آن وکیوم یا استندی نیز می گویند در بازار موجود می باشد. این محصول وزنی حدود ۶۵ گرم دارد که در صورت تقاضای مشتری وزن و حجم محصول قابل تغییر می باشد.

تجارت و صادرات ترشک زردآلو

ترشک زردآلو

ترشک زردآلو لوکس را می توان گل سر سبد ترشک های تولید شده در ایران دانست. این محصول دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و در هر فروشگاهی افراد را به خود جذب می کند.

از آن جایی که ایرانیان زیادی در خارج از کشور مخصوصا کشور های اروپایی زندگی می کنند صادرات انواع ترشک و لواشک از ایران به کشور های اروپایی از رونق خوبی برخوردار می باشد. تجار زیادی اقدام به خرید ترشک زردآلو با برند های ایرانی و ارسال آن ها به کشور های دیگر می کنند.

یکی از کشور های اروپایی که حجم زیادی از ترشک زردآلو به آن جا صادر می شود کشور آلمان می باشد دلیل این امر سکونت تعداد زیادی هموطن ایرانی در این کشور می باشد.

سفارش ترشک زردآلو لوکس صادراتی

اگر به دنبال خرید ترشک زردآلو لوکس جهت صادرات هستید همکاران ما در این مجموعه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی لازم به شما عزیزان هستند. بررسی بازار کشور مقصد، برآورد هزینه محصول مورد نظر شما و نیز بررسی شیوه های پرداخت مبلغ و ارسال سفارش را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. جهت ثبت سفارش ترشک زردآلو صادراتی با شماره تماسی که در ادامه قرار داده شده است تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *