خرید و فروش لواشک کیلویی طاقه ای به صورت عمده

لواشک کیلویی طاقه ای یکی از محصولات بسیار پر فروشی است که در انواع طعم های گوناگون به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسد. لواشک کیلویی طاقه ای همان لواشکی است که به نام های دیگر سفره ای، ورقه ای و متری نیز آن را می شناسیم. این محصول فوق العاده دارای انواع مختلفی است که در این مطلب با جزئیات انواع آن آشنا خواهید شد.

لواشک کیلویی طاقه ای

فروش لواشک کیلویی طاقه ای

لواشک کیلویی طاقه ای از جمله لواشک هایی است که از زمان های گذشته به صورت خانگی تهیه می شود و با گذر زمان تهیه آن به صورت صنعتی در کارخانه های مختلف نیز صورت می گیرد.
از مهم ترین عواملی که باعث شده تا تهیه این محصولات در کارخانه ها صورت بگیرد، رعایت بهداشت، استفاده از دستگاه های مخصوص، محیط نگهداری مناسب برای خشک کردن، جلوگیری از برخورد هوای آلوده و حشرات موذی، بسته بندی های مناسب و… می باشند که خریداران را بر آن می دارد تا لواشک های صنعتی را به لواشک های خانگی ترجیح دهند و این محصول روز به روز با فروش بیشتری در بازار همراه شود.

لواشک کیلویی طاقه ای

لواشک های طاقه ای به دو صورت پالپ دار و ساده به تولید می رسند. لواشک های بدون پالپ دارای چهار طعم اصلی زردآلو، کیوی، آلبالو و پرتقال می باشند. این محصولات به علت شکل پذیری آسان و برش راحت در انواع بسته بندی های گوناگون و طرح های مختلف لواشک کاربرد بسیاری دارند.

لواشک کیلویی طاقه ای

در مقابل لواشک های پالپ دار هستند که دارای 15 طعم متنوع از میوه های مختلف و یا مخلوطی از میوه های می باشند.

انواع لواشک های طاقه ای پالپ دار

  1. لواشک طاقه ای زردآلو
  2. لواشک طاقه ای کیوی
  3. لواشک طاقه ای سیب
  4. لواشک طاقه ای انبه
  5. لواشک طاقه ای پرتقال
  6. لواشک طاقه ای مخلوط میوه های استوایی
  7. لواشک طاقه ای مخلوط انار و زردآلو
  8. لواشک طاقه ای انار
  9. لواشک طاقه ای لیموعمانی
  10. لواشک طاقه ای آلبالو
  11. لواشک طاقه ای زغال اخته
  12. لواشک طاقه ای گوجه سبز
  13. لواشک طاقه ای زرشک
  14. لواشک طاقه ای شاه توت
  15. لواشک طاقه ای آلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های طاقه ای پس از تولید از دو طرف با روکش های سلفونی پرس می شوند تا از خشکی، آلودگی و فاسد شدن آن ها جلوگیری شود.[/box]

لواشک کیلویی طاقه ای

وزن هرکدام از لواشک های طاقه ای حدودا دو کیلو گرم می باشد. این محصولات در محیط بهداشتی و با مجوز بهداشت به تولید می رسند.

فروش لواشک کیلویی طاقه ای به صورت عمده

فروش لواشک طاقه ای در حجم عمده از کارخانه تولید کننده صورت می گیرد. شرایطی آسان برای خریداران و عمده فروشان گرامی در نظر گرفته شده است تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را در حجم و طعم مورد نظر خود از کارخانه سفارش داده و آن را به صورت مستقیم  بدون واسطه از تولید کننده اصلی دریافت نمایند