فروش لواشک کیلویی سفره ای در ایران

لواشک کیلویی سفره ای

لواشک کیلویی سفره ای از کارخانه های تولید کننده لواشک در سراسر ایران به فروش می رسد. لواشک خوراکی بسیار خوشمزه ایست که طرفداران زیادی در شهرهای مختلف ایران دارد. وجود تنوع بسیار زیاد در این محصول و طعم های بی نظیر و متفاوت آن باعث شده تا افراد در سنین مختلف به آن علاقمند باشند و این محصول با فروش بسیار بالایی در بازار همراه باشد.

لواشک کیلویی سفره ای

لواشک کیلویی سفره ای

از گذشته، جهت نگهداری طولانی مدت میوه های مختلف، پس از پختن آن ها عصاره و شیره ی میوه را گرفته و سپس در فضای آزاد خشک می کنند. لواشک نسبت به میوه خشک شده طراوت و تازگی بیشتری داشته و طعم بسیار دلچسب تری دارد. لواشک از جمله تنقلاتی ست که حجم کالری آن بسیار پایین است و خواص میوه را در خود حفظ می کند. از این رو استفاده آن نسبت به تنقلات دیگر ارجحیت دارد. یکی از انواع لواشک، لواشک سفره ای است که در بازار به نام های دیگر طاقه ای، متری، کیلویی و ورقه ای نیز شناخته شده است.

لواشک کیلویی سفره ای

لواشک کیلویی سفره ای در حال حاضر در طعم های فوق العاده زیر به تولید می رسد.

  1. لواشک سفره ای آلو
  2. لواشک سفره ای آلبالو
  3. لواشک سفره ای زردآلو
  4. لواشک سفره ای پرتقال
  5. لواشک سفره ای انار
  6. لواشک سفره ای کیوی
  7. لواشک سفره ای لیمو
  8. لواشک سفره ای استوایی
  9. لواشک سفره ای ترکیب انار و زردآلو
  10. لواشک سفره ای سیب
  11. لواشک سفره ای شاهتوت
  12. لواشک سفره ای زغال اخته
  13. لواشک سفره ای گوجه سبز
  14. لواشک سفره ای زرشک
  15. لواشک سفره ای انبه

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]طعم های ذکر شده مخصوص لواشک های سفره ای پالپ دار است و لواشک ساده نیز در چهار طعم و رنگ اصلی زرد آلو به رنگ زرد، کیوی به رنگ سبز، آلبالو به رنگ قرمز و پرتقال به رنگ نارنجی تولید و عرضه می گردد.[/box]

لواشک کیلویی سفره ای

کاربرد لواشک ساده در انواع بسته بندی همچون کیک لواشکی، باکس گل رز لواشکی و … می باشد. ابعاد لواشک سفره ای تقریبا 120 سانتی متر در 50 سانتی متر می باشد و وزن آن دو کیلوگرم است.

فروش لواشک کیلویی سفره ای در ایران

فروش مستقیم و عمده محصولات، علاوه بر آسان نمودن خرید برای مشتریان، باعث می شود تا بتوانند خرید بیشتر و ارزان تری در این محصول داشته باشند. این محصول که در مزه های ترش، شیرین و ملس تولید می شود تقریبا با اکثر ذائقه های افراد سازگاری دارد و خریداران زیادی در سراسر ایران دارد. از این رو شرایطی فراهم آمده تا مشتریان گرامی از هر شهر در کشور عزیزمان بتوانند به آسانی محصولات مورد نظر خود را مستقیما از کارخانه سفارش دهند.