خرید لواشک متری مستقیم از کارخانه

خرید لواشک متری در طعم های متنوع مستقیما از کارخانه صورت می گیرد. همانطور که می دانید خرید مستقیم هر محصولی از کارخانه تولید کننده آن، از نظر زمان و هزینه می تواند نفع زیادی برای خریدار داشته باشد. چرا که محصول بدون واسطه و با پایین ترین قیمت به دست آن ها می رسد. هم اکنون کارخانه های لواشک بسیاری محصولات خود را به این طریق به دست شما مشتریان عزیز می رسانند.

خرید لواشک متری

لواشک متری و انواع آن

لواشک متری از گذشته های دور در کشور عزیزمان تولید و به فروش می رسد. این نوع لواشک که به نام های طاقه ای، کیلویی، فله ای، سفره ای و ورقه ای نیز شناخته می شود به دلیل تنوع طعم ورنگ بالایی که دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر طعم، ویژگی های دیگری مانند پالپ دار یا ساده بودن و اندازه های مختلف آن، از مواردی است که باعث شده این نوع لواشک مورد انتخاب بسیاری از افراد باشد.

خرید لواشک متری

 در ادامه مطلب با طعم های مختلف و بی نظیر لواشک متری آشنا خواهیم شد.

  1. لواشک متری انبه
  2. لواشک متری کیوی
  3. لواشک متری پرتقال
  4. لواشک متری سیب
  5. لواشک متری انار
  6. لواشک متری شاه توت
  7. لواشک متری زغال اخته
  8. لواشک متری گوجه سبز
  9. لواشک متری استوایی
  10. لواشک متری زرشک
  11. لواشک متری آلو
  12. لواشک متری آلبالو
  13. لواشک متری زردآلو
  14. لواشک متری لیمو
  15. لواشک متری میکس انار و زردآلو

در حال حاضر لواشک متری در طعم های لذیذی که به آن ها اشاره شد، در دو نمونه پالپ دار و ساده تولید می شود. نوع ساده لواشک متری برای انواع بسته بندی مناسب است چرا که صاف و یک دست بوده و به راحتی برش می خورد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمام محصولاتی که با آن ها آشنا شدید، به صورت مستقیم می توان از کارخانه خریداری نمود.[/box]

خرید لواشک متری

خرید لواشک متری از کارخانه

لواشک متری، بسته به نوع برند و کارخانه تولید کننده آن در ورقه های 1.5 تا 2 کیلوگرمی تولید می شود که این ورقه ها در کارتن های 20 کیلویی به فروش می رسند. لازم به ذکر است که هر کارتن دارای طعمی مجزا می باشد. با هدف رضایت مشتریان عزیزمان، این محصولات را می توان به طور عمده و مستقیم از کارخانه ، با کمترین قیمت تهیه نمود.