خرید و فروش لواشک کیلویی سفره ای از کارخانه

لواشک کیلویی سفره ای

لواشک کیلویی سفره ای یکی از انواع لواشک است که خرید و فروش آن از کارخانه صورت می پذیرد. از آنجا که خریداران همواره به دنبال خرید محصولی مطمئن و تازه می باشند، کارخانه های تولید کننده لواشک، این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم آورده اند تا بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را از کارخانه سفارش داده و نیز مستقیما از درب کارخانه تحویل بگیرند.

لواشک کیلویی سفره ای

فروش لواشک کیلویی سفره ای

لواشک کیلویی سفره ای که به نام های طاقه ای، ورقه ای و متری نیز در بازار شناخته شده است، به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. لواشک سفره ای به دلیل تنوع بسیار در طعم و وجود نوع پالپ دار و ساده آن در بازار با فروش گسترده ای همراه بوده و نیاز بسیاری از افراد را در زمینه های مختلف فراهم آورده است.

لواشک کیلویی سفره ای

این محصول هم اکنون در 15 طعم مختلف به تولید می رسد که شما را با طعم های بی نظیر آن در ادامه آشنا خواهیم کرد.

  1. لواشک سفره ای زرشک
  2. لواشک سفره ای انار
  3. لواشک سفره ای کیوی
  4. لواشک سفره ای آلو
  5. لواشک سفره ای آلبالو
  6. لواشک سفره ای زردآلو
  7. لواشک سفره ای زغال اخته
  8. لواشک سفره ای گوجه سبز
  9. لواشک سفره ای شاه توت
  10. لواشک سفره ای سیب
  11. لواشک سفره ای استوایی
  12. لواشک سفره ای انبه
  13. لواشک سفره ای لیمو
  14. لواشک سفره ای میکس انار و زردآلو
  15. لواشک سفره ای پرتقال

لواشک سفره ای پالپ دار در 15 طعم ذکر شده به تولید و فروش می رسد اما نوع ساده و بدون پالپ آن دارای چهار طعم کیوی به رنگ سبز، زردآلو به رنگ زرد، آلبالو به رنگ قرمز و پرتقال به رنگ نارنجی می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک سفره ای با وزن دو کیلوگرم و ابعاد تقریبی 120 سانتی متر و 50 سانتی متر تولید می شود که 10 عدد از هر کدام در یک کارتن 20 کیلویی از یک طعم مجزا قرار گرفته و به فروش می رسند.[/box]

لواشک کیلویی سفره ای

خرید لواشک کیلویی سفره ای از کارخانه

جهت خرید لواشک کیلویی سفره ای می توان به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط برقرار کرد. این محصولات در انواع طعم ها ی مختلف در کارخانه با شرایطی کاملا بهداشتی تولید می شوند و همگی دارای مجوز بهداشت و نشان استاندارد هستند. از این رو جهت داشتن خریدی ارزان و به مقرون به صرفه می توان سفارش خود را مستقیما از کارخانه ثبت نمود و از درب کارخانه نیز تحویل گرفت.