خرید عمده لواشک از کارخانه

خرید عمده لواشک در انواع مختلف از کارخانه امکان پذیر است. جهت خرید انواع لواشک از کارخانه می توان به صورت مستقیم با کارخانه تولید کننده ارتباط گرفت و محصول خود را در نوع و طعم مورد نظر سفارش داد. خرید مستقیم از کارخانه از هر جهت برای خریدار به صرفه است، چرا که پای هیچ گونه واسطه ای در میان نبوده و خریدار ملزم به پرداخت هزینه های اضافه نمی باشد. از طرفی دیگر، خرید از تولید کننده برای خریدار این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده در شرایط بهداشتی تولید و عرضه می شود و محصولی تازه به دست او می رسد.

خرید عمده لواشک

خرید عمده لواشک در انواع مختلف

لواشک خوراکی بسیار خوش طعمی است که طعم ها و طرح های جدید و بی نظیر آن هر روزه به طرفداران این خوراکی لذیذ می افزاید. به طور کلی خرید و فروش لواشک بصورت فله یا بسته بندی صورت می گیرد.

لواشک فله را می توان در طعم دلخواه، به صورت متری یا کیلویی خریداری کرد. لواشک فله دارای 15 طعم متفاوت و خوشمزه در مزه های ترش، شیرین و ملس است که در ادامه با هم می خوانیم.

  1. لواشک فله آلو
  2. لواشک فله کیوی
  3. لواشک فله زردآلو
  4. لواشک فله انار
  5. لواشک فله زرشک
  6. لواشک فله آلبالو
  7. لواشک فله شاه توت
  8. لواشک فله گوجه سبز
  9. لواشک فله پرتقال
  10. لواشک فله زغال اخته
  11. لواشک فله سیب
  12. لواشک فله میکس انار و زردآلو
  13. لواشک فله استوایی
  14. لواشک فله انبه
  15. لواشک فله لیمو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک فله در ورقه های 2 کیلویی از 15 طعم ذکر شده تولید می شوند و خریداران می توانند آن را در طعم و اندازه دلخواه سفارش دهند.[/box]

خرید عمده لواشک

همانطور که گفتیم، نوع دیگر لواشک، لواشک بسته بندی است که با توجه به نام آن دارای بسته بندی های متنوع با طرح های بسیار مختلف می باشد. از انواع لواشک بسته بندی می توان موارد زیر را نام برد.

  • لواشک پذیرایی دو سر پرس
  • لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  • لواشک طرح سیب
  • لواشک طرح انار
  • لواشک کیمی
  • لواشک کبابی
  • لواشک ورقه ای در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ
  • لواشک لوله ای یک قلو، دو قلو و سه قلو و…

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید عمده انواع لواشک در اندازه، طرح و طعم دلخواه امکان پذیر می باشد.[/box]

 خرید عمده لواشک

خرید عمده لواشک از کارخانه

برای خرید عمده لواشک در انواع طعم ها و طرح های گوناگون می توانید به راحتی با کارخانه تولید کننده ارتباط برقرار کرده و خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید. ما همواره می کوشیم تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات، توجه و رضایت مشتریان عزیزمان را جلب نماییم.