خرید مستقیم لواشک از کارخانه

خرید مستقیم لواشک

خرید مستقیم لواشک از کارخانه به چه صورت است؟ آیا می توان محصولات لواشک و ترشک را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت کرد؟ خوشبختانه در حال حاضر کارخانه های تولید کننده لواشک در ایران، محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده از کارخانه به فروش می رسانند و خریداران می توانند از راه ارتباطی آسان این محصولات را با مناسب ترین قیمت ممکن دریافت کنند.

خرید مستقیم لواشک

خرید و فروش مستقیم انواع لواشک

تنوع طرح و طعم محصولات لواشکی هر روزه در حال افزایش است و هر بار محصولی جدید و خوش طعم به بازار عرضه می گردد. برخلاف گذشته که طعم لواشک به دو یا سه طعم محدود می شد، امروزه این محصول در 15 طعم مختلف در انواع بسیار متفاوت تولید و عرضه می گردد.
به طور کلی لواشک در دو نوع فله و بسته بندی در بازار موجود است که هر کدام دارای طعم ها و طرح های متفاوتی می باشند که در ادامه با هم می خوانیم.

خرید مستقیم لواشک

انواع طعم لواشک فله

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک انار
  3. لواشک سیب
  4. لواشک استوایی
  5. لواشک پرتقال
  6. لواشک آلو
  7. لواشک آلبالو
  8. لواشگ زرشک
  9. لواشک زردآلو
  10. لواشک انبه
  11. لواشک لیمو
  12. لواشک انار و زردآلو
  13. لواشک زغال اخته
  14. لواشک گوجه سبز
  15. لواشک شاه توت

لواشک فله یا ورقه ای در طعم های بالا، به صورت پالپ دار یا ساده تولید می شود و در ورقه های دو کیلو گرمی به بازار عرضه می شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید عمده این محصولات به صورت کارتن های 20 کیلویی می باشد که درون هر کارتن 10 ورقه لواشک از یک طعم قرار گرفته و به فروش می رسد.[/box]

خرید مستقیم لواشک

انواع لواشک بسته بندی

لواشک بسته بندی در طرح های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شود. از جمله طرح های لواشک بسته بندی می توان طرح سیب، طرح انار، لواشک پذیرایی دو سر پرس، لواشک پذیرایی دو سر پیچ، لواشک کیمی، لواشک کبابی، لواشک شلاقی، لواشک لوله ای، لواشک لقمه ای و… را  نام برد. این محصولات با روکش های متالایز یا شفاف تولید می شوند.

خرید مستقیم لواشک

 

خرید مستقیم لواشک از کارخانه

جهت خرید مستقیم لواشک در انواع و طرح های ذکر شده که با آن در مطالب قبل آشنا شدیم، می توانید با کارخانه ارتباط برقرار کنید و محصول مد نظر خود را با طعم و طرح دلخواه به اندازه مورد نیاز خود سفارش دهید. لازم به ذکر است که تمامی این محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید شده و دارای نشان استاندارد و پروانه سلامت می باشند.