خرید لواشک میوه ای ورقه ای از کارخانه

لواشک میوه ای ورقه ای

لواشک میوه ای ورقه ای از جمله محصولاتی است که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان و فروشندگان قرار گرفته است و خرید و فروش آن به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. هر روزه طعمی جدید در بسته بندی های متنوع از این محصول روانه بازار می شود که به دلیل فروش بسیار بالا در بازار، یکی از پرطرفدارترین خوراکی های شناخته شده در این مرز و بوم به شمار می آید.

لواشک میوه ای ورقه ای

خرید لواشک میوه ای ورقه ای

لواشک میوه ای را می توان از میوه های گوناگون تهیه کرد. تهیه لواشک به منظور نگهداری طولانی مدت از میوه های مختلف صورت می گیرد و طعم لذیذ و دلچسب آن باعث شده تا مورد استفاده بسیاری از افراد در سنین مختلف قرار گیرد. از آنجا که استفاده از میوه در مکان های مختلف مانند محل کار، زیاد آسان نیست، می توان از انواع لواشک میوه ای استفاده کرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک میوه ای در بازار به دو صورت ورقه ای و بسته بندی عرضه می شود که نوع ورقه ای آن به صورت کیلویی یا متری به فروش می رسد.[/box]

لواشک میوه ای ورقه ای

لواشک میوه ای ورقه ای در حال حاضر در 15 طعم متنوع که در زیر آمده است، تولید می شود.

  1. لواشک ورقه ای انار
  2. لواشک ورقه ای آلبالو
  3. لواشک ورقه ای لیمو عمانی
  4. لواشک ورقه ای کیوی
  5. لواشک ورقه ای زردآلو
  6. لواشک ورقه ای زرشک
  7. لواشک ورقه ای آلو
  8. لواشک ورقه ای انبه
  9. لواشک ورقه ای سیب
  10. لواشک ورقه ای استوایی
  11. لواشک ورقه ای گوجه سبز
  12. لواشک ورقه ای شاه توت
  13. لواشک ورقه ای زغال اخته
  14. لواشک ورقه ای زردآلو و انار
  15. لواشک ورقه ای پرتقال

لواشک میوه ای ورقه ای

از دیگر ویژگی های لواشک ورقه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لواشک میوه ای ورقه ای، به دو صورت پالپ دار و بدون پالپ تولید می شود که از نوع بدون پالپ آن جهت بسته بندی های گوناگون استفاده می گردد. چرا که لواشک های ساده بسیار حالت پذیر بوده و همچنین به راحتی برش می خورند.
  • لواشک ورقه ای پالپ دار در 15 طعم ذکر شده، و لواشک ورقه ای بدون پالپ در 4 طعم آلبالو، زردآلو، کیوی و پرتقال در بازار موجود است.
  • لواشک ورقه ای از دو طرف پرس شده می باشد و روی آن تماما روکش سلفونی قرار می گیرد.
  • وزن هر ورقه لواشک، 2 کیلوگرم است و ابعاد آن تقریبا 120سانتی متر در 50 ساتی متر می باشد.
  • فروش عمده لواشک ورقه ای در کارتن هایی با وزن 20 کیلو گرم صورت می گیرد که درون هر کارتن، 10 ورقه لواشک دو کیلویی از یک طعم مجزا قرار دارد.

لواشک میوه ای ورقه ای

خرید لواشک میوه ای ورقه ای از کارخانه

با ویژگی ها و انواع لواشک ورقه ای آشنا شدیم. برای خرید این محصولات، تولید کنندگان شرایط آسانی جهت خرید فراهم آورده اند تا عمده فروشان و فروشندگان بتوانند محصولات مورد نظر خود را در هر طعم و رنگی، به مقدار مورد نیاز سفارش دهند. با سفارش محصولات مورد نظر خود از کارخانه، محصولی با کیفیت و ارزان از درب کارخانه دریافت نمایید.