فروش لواشک بسته بندی عمده در ایران

لواشک بسته بندی عمده

فروش انواع لواشک بسته بندی  عمده در بهترین کیفیت ممکن از کارخانه های تولید کننده صورت می گیرد. لواشک یکی از تنقلات خوشمزه و مفیدی است که انواع آن را می توان از کارخانه های تولید کننده در ایران تهیه نمود. از آن جا که بسیاری از عمده فروشان به دنبال تهیه این محصول با قیمتی ارزان تر هستند، می توانند آن را به صورت عمده و به طور مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.

لواشک بسته بندی عمده

فروش لواشک بسته بندی عمده

کارخانه های بسیاری در کشور وجود دارند که محصولات خود را در انواع مختلف، به صورت عمده به فروش می رسانند. خرید عمده برای مصرف کنندگان بسیار به صرفه است، چرا که این محصولات به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه به دست آن ها می رسد.

لواشک بسته بندی عمده

این خوراکی خوش طعم، در دو نوع کیلویی و بسته بندی تولید می شود و طعم های بسیار متنوعی را دارا است که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید.

انواع لواشک های بسته بندی که در طعم ها و طرح های بسیار متنوع تولید شده و به فروش می رسند:

  • لواشک های مناسب پذیرایی، که در دو نمونه دو سر پیچ و دو سر پرس تولید می شوند.
  • لواشک های طرح دار که با توجه به برند تولید کننده، طرح های متفاوتی مانند طرح سیب و انار دارند.
  • لواشک های ورقه ای در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ
  • لواشک های لوله ای، کیمی، کبابی و…

وزن لواشک های بسته بندی بین 50 تا 100 گرم متفاوت است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های بسته بندی به دلیل بهداشتی تر بودن و استفاده ی راحت تر، همیشه مورد توجه مصرف کنندگان بوده اند. بر روی تمام این محصولات، نشان استاندارد، نشان سیب سلامت و پروانه تولید  درج شده است.[/box]

لواشک بسته بندی عمده

در کنار لواشک های بسته بندی، لواشک های کیلویی که شامل طعم های کیوی، انار، زرشک، پرتقال، سیب، آلبالو، زردآلو، لیمو، هفت میوه، انبه، استوایی، زغال اخته، شاه توت، آلو،میکس انار و زرد آلو و… می باشند نیز به فروش عمده می رسند.

هر ورقه از لواشک های کیلویی وزنی حدود 2 کیلو گرم دارد.
فروش عمده لواشک های کیلویی در کارتن های 20 کیلوگرمی صورت می گیرد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]هر کارتن دارای 10 ورقه لواشک کیلویی از یک طعم می باشد.[/box]

لواشک بسته بندی عمده

فروش عمده لواشک در ایران

انواع لواشک های کیلویی و بسته بندی در طعم های مختلف، به صورت عمده از کارخانه تولید کننده به دست مصرف کنندگان محترم می رسند. خریداران عزیز در هر جای ایران می توانند این محصولات را در اندازه و طعم دلخواه خود سفارش دهند و آن را مستقیما از درب کارخانه دریافت نمایند.