فروش لواشک و ترشک بسته بندی به صورت عمده

لواشک و ترشک بسته بندی از جمله محصولاتی هستند که در کنار انواع ترشک و لواشک فله به صورت عمده به فروش می رسند. فروش این محصولات به صورت عمده بسیار به نفع خریداران می باشد. لواشک و ترشک بسته بندی در بسته بندی های متالایز یا شفاف قرار گرفته و به صورت کاملا بهداشتی بدون هیچ گونه ارتباطی با هوای آزاد به فروش می رسند. همانطور که می دانید ارتباط مستقیم این محصولات با هوای آزاد، امکان جذب گرد و غبار و رطوبت را بالا برده و باعث فاسد شدن، خشکی و آلودگی محصول می شود که تولید کنندگان با استفاده از بسته بندی های بهداشتی و مناسب، این مشکل را حل کرده اند.

لواشک و ترشک بسته بندی

لواشک و ترشک بسته بندی

لواشک و ترشک بسته بندی، هر کدام دارای بسته بندی های مخصوص به خود می باشند. بسته بندی این محصولات بسیار متنوع بوده و از نظر طعم نیز متفاوت می باشند. وجود تنوع بالا در تولید این محصولات باعث شده تا فروش مناسبی در بازار داشته باشند. با ما همراه باشید تا در ادامه با جزئیات این دو محصول بی نظیر آشنا شوید.

لواشک و ترشک بسته بندی

ترشک بسته بندی

ترشک هنگام تولید در بسته بندی های بسیار بهداشتی و مناسب قرار می گیرد و محصولی که به دست مشتری می رسد بسیار مطمئن خواهد بود. روی محصولات بسته بندی، نکات و نشانه های مهم از قبیل نشان سیب سلامت، نشان استاندارد، پروانه تولید، وزن خالص و تاریخ انقضا درج می شود تا خریدار بتواند با خیالی آسوده خریدی مطمئن داشته باشد.
ترشک بسته بندی در حال حاضر در سه طرح زیر به بازار عرضه می شود.

  • ترشک ظرفی یا کریستالی
  • ترشک وکیوم یا استندی
  • ترشک لیوانی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] از نظر طعم، این محصولات در طعم های آلبالو، زردآلو، آلو سانتریزه، آلوچه جنگلی و زغال اخته تولید می شوند که در حال حاضر ترشک لیوانی تنها در طعم آلوچه جنگلی به تولید می رسد.[/box]

لواشک و ترشک بسته بندی

لواشک بسته بندی
لواشک بسته بندی نیز همچون ترشک دارای بسته بندی های مختلفی می باشد که در زیر می خوانیم.

  1. لواشک طرح سیب
  2. لواشک طرح انار
  3. لواشک ورقه ای کوچک، بزرگ و متوسط
  4. لواشک لوله ای یک قلو، دو قلو، سه قلو
  5. لواشک کیمی
  6. لواشک کبابی
  7. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  8. لواشک پذیرایی دو سر پیچ

تولید این محصولات در محیط کاملا بهداشتی تحت نظر وزارت بهداشت صورت می گیرد و محصولی مرغوب و با کیفیت در انواع بسته بندی های مناسب روانه بازار می شود.

لواشک و ترشک بسته بندی

فروش عمده لواشک و ترشک بسته بندی

ترشک و لواشک بسته بندی به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند. جهت خرید این محصولات کافی ست خریدار با کارخانه ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را در بسته بندی و طعم مورد نظر سفارش دهد و خریدی کاملا مطمئن داشته باشد. ما اینجاییم تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات، رضایت مشتریان عزیزمان را برانگیزیم.