عرضه انواع لواشک بسته بندی در ایران

انواع لواشک بسته بندی

انواع لواشک بسته بندی و فله در سراسر ایران به طور مستقیم از کارخانه عرضه می شود. ایران بزرگترین عرضه کنندگان انواع لواشک بسته بندی و فله را در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، بروجرد و تبریز دارد. کارخانه های تولید کننده، محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می دارند. یکی از این محصولات خوش طعم و بی نظیر، لواشک از نوع بسته بندی ست که دارای طرح های بسیار متفاوتی از بسته بندی می باشد.

انواع لواشک بسته بندی

عرضه انواع لواشک بسته بندی

لواشک پس از تولید در بسته بندی های متنوع از طعم های مختلف عرضه می شود. لواشک بسته بندی شده به دلیل عدم ارتباط مستقیم با هوا، رطوبت و گرد و غبار از طرف خریداران بیشتر از انواع دیگر مورد استقبال قرار گرفته است. از جمله انواع طرح های لواشک بسته بندی می توان موارد زیر را نام برد.

  1. لواشک بسته بندی پذیرایی دو سر پیچ
  2. لواشک بسته بندی پذیرایی دو سر پرس
  3. لواشک بسته بندی کیمی
  4. لواشک بسته بندی کبابی
  5. لواشک بسته بندی ورقه ای بزرگ
  6. لواشک بسته بندی ورقه ای کوچک
  7. لواشک بسته بندی ورقه ای متوسط
  8. لواشک بسته بندی لوله ای یک قلو
  9. لواشک بسته بندی لوله ای دو قلو
  10. لواشک بسته بندی لوله ای سه قلو
  11. لواشک بسته بندی طرح سیب
  12. لواشک بسته بندی طرح انار

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک بسته بندی را از نظر طعم می توان در دو نوع لواشک خرما یا لواشک میوه ای خریداری نمود.[/box]

انواع لواشک بسته بندی

از ویژگی های لواشک خرما می توان گفت که ماده اولیه آن پوره خرما بوده و نسبت به انواع دیگر بسیار ارزان تر می باشد. ماده اولیه  لواشک میوه ای نیز پوره سیب است که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و از فساد و خشکی زودرس محصول جلوگیری می کند.

انواع لواشک بسته بندی

خرید لواشک بسته بندی در ایران

لواشک بسته بندی را می توان به آسانی از شهرهای سراسر ایران خریداری نمود. برای مشتریان عزیز شرایطی را فراهم آورده ایم تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را در اندازه و طعم و مورد نیاز خود با کمترین قیمت ممکن در بازار خریداری نمایند و محصولی مرغوب دریافت کنند.