خرید لواشک ترش بسته بندی

خرید لواشک ترش در انواع بسته بندی و فله ای با طعم های متفاوت صورت می گیرد. این لواشک ها  از میوه های درجه یک، سالم و تازه تهیه می شوند و به دلیل طعم بی نظیری که دارند توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند.
به طور معمول خریداران همیشه به دنبال محصولی درجه یک با قیمت مناسب هستند که خوشبختانه با خرید مقرون به صرفه از تولید کنندگان این محصولات می توان این نیازها را پاسخ گفت.

برای خرید ترش ترین لواشک دنیا کلیک کنید.

خرید لواشک ترش

خرید انواع لواشک ترش

همانگونه که می دانید لواشک از جمله محصولاتی است که با تنوع طعم و رنگ بالایی در بازار موجود می باشد. در این میان طعم های ترش لواشک، نظر بسیاری را به خود جلب نموده و طرفداران زیادی در سنین مختلف دارند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک ترش از میوه های ترش همچون کیوی، زرشک، آلو، آلبالو، انار و… تولید می شود که طعمی بی نهایت وسوسه کننده و بی نظیر دارند.[/box]

خرید لواشک ترش

این لواشک ها در انواع کیلویی و بسته بندی به فروش می رسند که خریداران قادرند در اندازه و طعم های دلخواه خود، محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. لواشک های ترش کیلویی، در کنار دیگر طعم های ملس و شیرین، به صورت ورقه ای به تولید می رسند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات در 15 طعم متنوع در ورقه های 2 کیلوگرمی به بازار عرضه می گردند. [/box]

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش بسته بندی

لواشک ترش در انواع مختلفی از بسته بندی در بازار موجود است که شامل انواع پذیرایی دو سر پیچ و دو سر پرس، طرح دار، کیمی، کبابی، ورقه ای، لوله ای و… می باشد که اندازه و مقدار لواشک در هر بسته بندی متفاوت است. این محصولات با روکش های متالایز و شفاف بسته بندی می شوند و برخلاف لواشک های فله ای، به صورت عددی به فروش می رسند.

خرید لواشک ترش

ما با تولید و ایجاد فضای رقابتی امن برای شما مشتریان عزیز، این امکان را می دهیم که لواشک تولید شده را مستقیم از کارخانه تهیه و با طعم دلخواه خودتان و در بسته بندی های ایجاد شده خریداری نمایید.