فروش لواشک پذیرایی ارزان

لواشک پذیرایی ارزان

لواشک پذیرایی ارزان در طعم های مختلف به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. در صورتی که خرید به صورت عمده و کلی باشد و محصول مورد نظر مستقیما از کارخانه خریداری شود می تواند برای خریدار بسیار به صرفه باشد. در این صورت پای هیچ واسطه ای در میان نبوده و محصول هزینه اضافی در بر نخواهد گرفت.

لواشک پذیرایی ارزان

لواشک پذیرایی ارزان

همانطور که می دانیم، لواشک در انواع فله و بسته بندی تولید می شود که هر کدام دارای طرح ها و طعم های متفاوتی می باشند. لواشک پذیرایی یکی از طرح های بسته بندی می باشد که به دلیل اندازه مناسب، استفاده آسان و بهداشتی بودن آن مورد انتخاب بسیاری از خریداران واقع می شود.

لواشک پذیرایی خود دارای دو نوع دو سر پیچ و دو سر پرس می باشد. این محصولات در بسته بندی های متالایز یا سلفونی قرار می گیرند که در روکش های متالایز محصول داخل آن دیده نمی شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک پذیرایی همانند لواشک های میوه ای فله ای دارای طعم های متعددی از جمله سیب و انار، سیب و زرشک و هفت میوه می باشد.[/box]

لواشک پذیرایی ارزان

برای داشتن خریدی ارزان و به صرفه، پیشنهاد ما برای شما خریداران و عمده فروشان عزیز این است که محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و مستقیما از درب کارخانه تهیه نمایید تا علاوه بر اطمینان از کیفیت و بهداشت محصول، خریدی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید.

لواشک پذیرایی ارزان

فروش انواع لواشک ارزان

علاوه بر لواشک پذیرایی، لواشک فله، ترشک و رب میوه ای نیز به صورت عمده و ارزان به فروش می رسند. این محصولات هر کدام در طعم های متنوع و بسته بندی های مختلفی تولید می شوند تا پاسخگوی نیاز و سلیقه های متفاوت خریداران باشند. برای خرید می توانید مستقیما با کارخانه ارتباط گرفته و محصولات مورد نظر خود را با اطمینان کامل خریداری نمایید.