خرید لواشک پذیرایی در ایران

خرید لواشک پذیرایی

خرید لواشک پذیرایی از کارخانه های بنام و معتبر لواشک در ایران امکان پذیر می باشد. ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های لواشک و عرضه آن به داخل و خارج از کشور می باشد که محصولاتی با طرح و طعم های بسیار متنوع و بی نظیر تولید می کند و این محصولات را به دست مشتریان خود می رساند.

خرید لواشک پذیرایی

انواع لواشک پذیرایی

لواشک های  بسته بندی دارای طرح های بسیار متنوعی می باشند که لواشک پذیرایی یکی از آنهاست. لواشک پذیرایی که به نام لواشک شکلاتی نیز شناخته می شود، بسیار مناسب جهت استفاده و پذیرایی در مهمانی ها و دور همی های کوچک و بزرگ می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این نوع لواشک به دلیل استفاده راحت، اندازه مناسب و بهداشتی بودن آن، گزینه انتخابی بسیاری از خریداران بوده و از فروش نسبتا بالایی برخوردار است.[/box]

خرید لواشک پذیرایی

لواشک پذیرایی دارای دو نوع دو سر پرس و دو سر پیچ است که دارای طعم های هفت میوه، سیب و زرشک، سیب و انار  و… می باشد. علاوه بر لواشک پذیرایی، لواشک های بسته بندی دارای طرح های دیگری همچون طرح سیب، طرح انار، کیمی، کبابی، لقمه ای، لوله ای یک قلو، لوله ای دو قلو، لوله ای سه قلو، شلاقی، ورقه ای کوچک، بزرگ، متوسط و … نیز تولید و به بازار عرضه می گردد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]از ویژگی های دیگر لواشک های بسته بندی می توان به روکش متالایز و یا سلفونی آن اشاره نمود که در روکش های متالایز، محصول داخل بسته بندی قابل دیدن نمی باشد.[/box]

خرید لواشک پذیرایی

خرید لواشک پذیرایی در ایران

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لواشک فله و بسته بندی است که محصولات مختلفی از نظر طرح و طعم به بازار عرضه می دارد. برای خرید لواشک پذیرایی یا انواع دیگر لواشک، راه های ارتباطی آسانی برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با طعم و طرح دلخواه و اندازه مورد نیاز خود، به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت نمایند.