فروش لواشک میوه ای کیلویی

لواشک میوه ای کیلویی از بسیاری از کارخانه های معتبر تولید لواشک به فروش مستقیم می رسد. لواشک میوه ای کیلویی نسبت به انواع دیگر لواشک، همواره با تولید و فروش بیشتری همراه بوده است. در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان این محصولات با کیفیتی مرغوب در طعم های مختلف تولید می شوند که می توان به راحتی آن ها را از کارخانه دریافت کرد.

لواشک میوه ای کیلویی

فروش لواشک میوه ای

لواشک میوه ای، لواشکی است که از شیره غلیظ شده میوه های مختلف  بدست می آید. موضوع حائز اهمیت این است که در تهیه آن هیچ گونه مواد افزودنی ناسالم و مضر استفاده نشود و در شرایطی کاملا بهداشتی تولید شود. نکته مهم دیگر این است که میوه های استفاده شده از آن، سالم و تمیز باشند.
خوشبختانه هم اکنون کارخانه های زیادی در حال فعالیت هستند که لواشک میوه ای را با شرایط ذکر شده تولید و عرضه می دارند. این محصولات در شرایطی بهداشتی تولید شده و دارای نشان استاندارد و سیب سلامت می باشند.

لواشک میوه ای کیلویی

لواشک میوه ای کیلویی

در مطلب قبل با ویژگی های لواشک میوه ای آشنا شدیم که در تهیه انواع لواشک کیلویی و بسته بندی از آن استفاده می شود. لواشک کیلویی که با نام های فله ای، ورقه ای، طاقه ای و متری  نیز شناخته می شود به صورت کاملا بهداشتی تولید شده و به فروش می رسد. لواشک های کیلویی در طعم های بسیار متنوعی تولید می شوند تا نیاز مصرف کنندگان با تمامی ذائقه ها را پاسخگو باشند. از طعم های متنوع آن در زیر یاد شده است.

انواع لواشک کیلویی

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک سیب
  3. لواشک انار
  4. لواشک زرشک
  5. لواشک انبه
  6. لواشک استوایی
  7. لواشک شاهتوت
  8. لواشک زغال اخته
  9. لواشک آلو
  10. لواشک آلبالو
  11. لواشک زردآلو
  12. لواشک گوجه سبز
  13. لواشک لیمو
  14. لواشک میکس انار و زردآلو

لواشک میوه ای کیلویی

لواشک های میوه ای به دو صورت پالپ دار و ساده به تولید می رسند که طعم های ذکر شده در بالا به صورت پالپ دار می باشند. لواشک های بدون پالپ در 4 طعم پرتقال، آلبالو، کیوی و زردآلو تولید می شوند.
وزن هر ورقه لواشک کیلویی حدودا 2 کیلو گرم می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش عمده لواشک کیلویی در کارتن های بیست کیلویی که دارای 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشند، صورت می گیرد.[/box]

لواشک میوه ای کیلویی

خرید و فروش لواشک میوه ای کیلویی

خرید لواشک میوه ای کیلویی در طعم های ذکر شده  به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر می باشد. ما با تولید این محصولات با بهترین کیفیت و رعایت کامل اصول بهداشتی سعی در جلب رضایت مشتریان عزیزمان داریم و می کوشیم تا مرغوب ترین محصول را با کمترین قیمت ممکن به دست شما عزیزان برسانیم.