خرید لواشک فله در ایران

خرید لواشک فله

خرید لواشک فله یا کیلویی از کارخانه های تولید کننده لواشک و ترشک معتبر در ایران امکان پذیر می باشد. ایران یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان انواع لواشک به شمار می آید که این محصول را در انواع فله و بسته بندی تولید می کند. کارخانه های بسیار معتبری در شهرهای مختلف کشور در حال فعالیت هستند که می توان این محصولات را در طرح ها و طعم های بسیار متنوع، مستقیما از آنها خریداری نمود.

خرید لواشک فله

لواشک فله در ایران

لواشک فله که آن را به نام های کیلویی، متری و طاقه ای نیز می شناسیم، از دیرینه در کشورمان ایران به تولید می رسد. امروزه این محصول با رعایت بیشتر اصول بهداشتی در کارخانه لواشک تولید می شود و در طرح ها و بسته بندی های بسیار متنوع به فروش می رسد. لواشک فله در ورقه های 2 کیلوگرمی که از هر دوطرف پرس شده می باشند تولید می شوند وشامل 15 طعم متفاوت و دلچسب هستند که در ادامه طعم های مختلف آن ذکر شده است.

خرید لواشک فله

انواع لواشک فله

  1. لواشک فله انبه
  2. لواشک فله کیوی
  3. لواشک فله آلبالو
  4. لواشک فله زردآلو
  5. لواشک فله انار
  6. لواشک فله زرشک
  7. لواشک فله زغال اخته
  8. لواشک فله میکس زردآلو و انار
  9. لواشک فله آلو
  10. لواشک فله استوایی
  11. لواشک فله شاه توت
  12. لواشک فله پرتقال
  13. لواشک فله گوجه سبز
  14. لواشک فله لیمو عمانی
  15. لواشک فله سیب

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک فله ای به دو صورت پالپ دار و بدون پالپ تولید می شود که هر ورق آن به طول 120 سانتی متر و عرض تقریبا 50 سانتی متر می باشد.[/box]

خرید لواشک فله

از لواشک های بدون پالپ یا ساده، به دلیل داشتن سطحی صاف و برش آسان آن، برای انواع بسته بندی مانند طرح کیک لواشکی، گل رز و… استفاده می شوند. لواشک ساده تنها دارای چهار طعم آلبالو به رنگ قرمز، طعم زردآلو به رنگ زرد، طعم کیوی به رنگ سبز و طعم پرتقال به رنگ قهوه ای می باشد. لواشک های پالپ دارنیز بیشتر مناسب فروش بوده و دارای 15 طعم ذکر شده هستند. این نوع لواشک انتخاب بسیاری از فروشنگان و عمده فروشان می باشد.

خرید لواشک فله

خرید لواشک فله

جهت خرید لواشک فله در طعم ها و انواعی که به آن اشاره شد، می توان به راحتی با کارخانه تولید کننده ارتباط برقرار کرد و محصول مورد نظر خود را در اندازه دلخواه سفارش داد. این محصولات همگی دارای نشان سلامت و پروانه تولید می باشند و در محیطی کاملا بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداشت تولید می شوند. با خرید مستقیم از کارخانه می توان خریدی مطمئن و در عین حال بسیار ارزان تر داشت.