خرید لواشک قرمز عمده

خرید لواشک قرمز

خرید لواشک قرمز به چه صورت می باشد؟ آیا از خرید و فروش عمده انواع لواشک در رنگ های مختلف و با کیفیت بالا در بازار اطلاعی دارید؟ در ادامه به جزئیات خرید و فروش انواع لواشک می پردازیم.
لواشک محصولی است بسیار خوشمزه با طعمی دلپذیر که انواع مختلفی دارد. این محصولات در انواع کیلویی و بسته بندی تولید می شوند که تولید انواع آن در طعم های بی نظیر و متنوعی صورت می گیرد. برای تهیه برخی از لواشک ها از چندین میوه استفاده می شود که در اصطلاح به آن لواشک های چند میوه گفته می شود.

خرید لواشک قرمز

ویژگی های شیمیایی لواشک های مختلف

لواشک ویژگی های شمیایی بسیاری دارد که این ویژگی ها، میزان سلامت محصول را نشان می دهد.

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر رطوبت لواشک باید 15 درصد باشد.
  • حداکثر خاکستر آن باید در حدود 5 درصد باشد.
  • حداکثر خاکستر نامحلول در اسید باید در حدود 1درصد باشد.
  • میزان PH لواشک باید بین 5.4 تا 5.2 باشد.
  • حداکثر اسید سیتریک لواشک باید در حدود 7 درصد باشد.

خرید لواشک قرمز

خرید عمده لواشک قرمز

لواشک قرمز یکی از پرطرفدارترین انواع لواشک می باشد که از طعمی ترش و دلپذیر برخوردار است. لواشک قرمز از میوه های قرمزی همچون زرشک، انار، زغال اخته، آلبالو، آلو و… تهیه می شود که در نوع پالپ دار آن ها تکه های میوه نیز یافت می شود.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول نیز همانند محصولات دیگر از جمله ترشک و رب میوه ای، به صورت عمده از کارخانه به فروش عمده می رسد و خریداران عزیز می توانند محصول مورد نظر خود را با کیفیت عالی از کارخانه تهیه نمایند.[/box]

خرید لواشک قرمز

فروش عمده انواع لواشک با کیفیت

کیفیت لواشک مسئله مهمی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید، زیرا مصرف لواشک با سلامت انسان در ارتباط است. شرکت ما یکی از معتبر ترین مراکز فروش انواع لواشک می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و به صورت عمده در دسترس خریداران محترم قرار می دهد.