خرید لواشک میوه ای سفره ای در ایران

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای سفره ای را می توان از کارخانه های معتبر در ایران خریداری کرد. لواشک میوه ای در انواع سفره ای و بسته بندی در بازار موجود می باشد که خود هر کدام دارای طعم ها و طرح های متفاوتی هستند. در این مطلب با لواشک میوه ای سفره ای و دیگرانواع لواشک میوه ای آشنا خواهیم شد.

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای سفره ای

به احتمال زیاد، نام لواشک طاقه ای، لواشک کیلویی، لواشک متری، لواشک ورقه ای ولواشک فله ای به گوشتان آشناست. خوب است بدانید تمام این اسامی، نام های شناخته شده لواشک سفره ای می باشند که هر فردی آن را با یک یا چند از این اسامی می شناسد.

لواشک میوه ای سفره ای

تولید لواشک میوه ای از گذشته های دور توسط بزرگان و اجداد ما به صورت سنتی و خانگی انجام می شده که با گذر زمان و پیشرفت حاصل شده، این محصولات هم اکنون در کارخانه در بهترین شرایط ممکن تولید می شوند. علاوه بر آن، از گذشته تا به حال، این محصول در طعم های بیشتر و جدیدتری در مزه های ترش، ملس و شیرین تولید می گردد که همین تنوع طعم بالا باعث سازگاری بیشتر آن با ذائقه های مختلف شده و باعث شده این محصول بازار فروش عالی داشته باشد.

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای سفره ای یکی از این محصولات است که همواره اولویت و انتخاب بسیاری از عمده فروشان و خریداران می باشد. از طعم های فوق العاده آن می توان موارد زیر را نام برد.

  1. لواشک سفره ای آلو
  2. لواشک سفره ای آلبالو
  3. لواشک سفره ای زردآلو
  4. لواشک سفره ای کیوی
  5. لواشک سفره ای انار
  6. لواشک سفره ای انبه
  7. لواشک سفره ای زرشک
  8. لواشک سفره ای استوایی
  9. لواشک سفره ای شاه توت
  10. لواشک سفره ای زغال اخته
  11. لواشک سفره ای گوجه سبز
  12. لواشک سفره ای پرتقال
  13. لواشک سفره ای لیمو
  14. لواشک سفره ای سیب
  15. لواشک سفره ای انار و زردآلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک سفره ای در طعم های بالا، به صورت ورقه های 2 کیلو گرمی تولید می شود. این ورقه ها به تعداد 10 یا 11 عدد از یک طعم در یک کارتن 20 کیلویی قرار گرفته و به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند.[/box]

لواشک میوه ای سفره ای

خرید لواشک میوه ای سفره ای

در راستای خرید لواشک میوه ای در انواع سفره ای یا بسته بندی، تولید کنندگان راه ارتباطی آسانی را برای خریداران و عمده فروشان در نظر گرفته اند تا مشتریان بتوانند محصولات مورد نظر خود را به اندازه مورد نیاز و طرح و طعم مورد نظر،  به آسانی و با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند. تمام این محصولات دارای نشان سیب سلامت و نشان استاندارد بوده و از کیفیتی بالا برخوردار می باشند.