خرید لواشک ژله ای درجه یک میوه ای

خرید لواشک ژله ای

لواشک ژله‌ای یکی از خوشمزه ترین نوع لواشک‌ها می‌باشد که به صورت کلی و عمده در طعم‌های مختلف به فروش می‌رود. انواع لواشک ژله ای فقط به صورت شیره دار و در ۳۰ طرح متنوع تولید می شود و دارای طعم های متفاوت است. این محصول را می توانید به صورت فله و کیلویی خریداری نمایید. این محصول در قالب های کریستالی بسته بندی می شود.

خرید لواشک ژله ای

فروش انواع لواشک

خرید لواشک ژله ای

لواشک‌های مختلف را می‌توان در جای جای ایران دید. این محصولات خوشمزه انواع گوناگونی دارند که می‌توان ساعت‌ها در مورد آن‌ها بحث کرد. میوه‌ها مواد تشکیل‌دهنده لواشک‌ها هستند و به دلیل اینکه از تنوع بالایی برخوردار هستند باعث شده‌اند که لواشک‌ها نیز دارای طعم‌های گوناگون باشند.

 

معمولا لواشک‌ها به سه طعم در بازارها به فروش می‌روند:

  • ترش
  • ملس
  • شیرین
  • ترش و شور

از پرطرفدارترین این طعم‌ها لواشک‌های ترش مزه هستند که افراد زیادی از آن‌ها استقبال می‌کنند. معمولاً برای تهیه هر نوع از لواشک‌های بالا، از میوه‌هایی که همان مزه را دارند استفاده می شود.

لواشک ژله‌ای

خرید لواشک ژله ای

لواشک‌ها انواع گوناگونی دارند: رولی، ژله‌ای، مجلسی و… لواشک‌های ژله‌ای نیز از انواع محبوب لواشک‌ها می‌باشند که در مزه‌‌های گوناگون در بازارهای فروش عرضه می‌شوند. این لواشک‌ها را می‌توان به صورت کلی و عمده خریداری نمود.لواشک‌های ژله‌ای توسط تولیدکنندگان مختلفی تولید می‌شود که در بازارهای فروش مربوطه به فروش می‌رسند.

طرح های مختلف لواشک ژله ای

خرید لواشک درجه یک

  • لواشک طرح قلب
  • لواشک طرح برگ
  • لواشک شیرینی
  • لواشک رولتی
  • لواشک لوله ای
  • لواشک طرح انار
  • لواشک سمبوسه ای
  • لواشک تزیین شده با ترشک

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این لواشک ها به صورت شیره دار تولید می شوند و جزو پر فروش ترین محصولات لواشکی در بازار ترشیجات به حساب می آیند.[/box]

خرید عمده لواشک ژله‌ای

خرید لواشک ژله ای

خرید عمده لواشک ژله‌ای باعث می‌شود که شما هنگام خرید از یک تخفیف خوب برخوردار شوید. زیرا همیشه کلی خرید کردن به نفع افراد می‌باشد.از طرفی عرضه‌کنندگان مستقیم حتی در صورت خرید جزی نیز قیمت محصول را به دلیل نبود واسطه‌ها، کمتر از قیمتی که در بازار، آن محصول به فروش می‌‌رود، می‌فروشند، حال با خرید کلی از آنان می‌توان لواشک‌های ژله‌ای را با قیمتی بسیار مناسب به فروش رساند.

طعم های مختلف انواع لواشک

  1. لواشک انار
  2. لواشک زرشک
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک انبه
  5. اواشک پرتقال
  6. لواشک لیمو
  7. لواشک شاه توت
  8. لواشک آلبالو
  9. لواشک زردآلو
  10. لواشک آلو
  11. لواشک استوایی
  12. لواشک میکس زردآلو و انار

لواشک‌های ژله‌ای را اغلب سلیقه‌ها می‌پسندند به همین دلیل از محصولات پرفروش می‌توانند باشند. اگر شما نیز برای مرکز فروش خود و یا مصرف شخصی تمایل به خرید عمده لواشک ژله‌ای دارید، می‌توانید از عرضه‌کنندگان مستقیم این لواشک‌های خوشمزه را تهیه کنید.

فروش انواع لواشک و ترشک

خرید لواشک ژله ای

انواع لواشک و ترشک از محصولات بسیار پر طرفدار بازار ترشیجات می باشند که به صورت فله و بسته بندی به بازار عرضه می شوند. این محصول با کیفیت های مختلفی تولید می شود و در نتیجه با قیمت های مختلفی در اختیار عمده فروشان قرار می گیرند. یکی از نکات پر اهمیت درباره این محصولات دارابودن مجوزهای بهداشتی توسط تولید کننده آن می باشد. محصولاتی که در حال حاضر موجود هستند شامل موارد زیر می باشد:

  1. لواشک ورقه ای و فله
  2. لواشک بسته بندی
  3. لواشک شیره دار و ژله ای
  4. انواع رب میوه ای
  5. ترشک فله
  6. ترشک بسته بندی

خرید لواشک ژله ای

[highlight color=”green”]مطالعه موردی[/highlight]

  1. انواع لواشک های ورقه ای در کارتن های ۲۰ کیلوگرمی عرضه می شوند.
  2. هر کارتن دارای یک طعم می باشد.
  3. ترشک ها ی فله در پت های ۱۲ کیلوگرمی بسته بندی می شوند.
  4. ترشک های بسته بندی دارای ۳ نوع مختلف می باشند.
  5. انواع رب در پت های ۱۳ کیلوگرمی تولید می شوند.
  6. لواشک های شیره دار در ظرف های قالبی و در وزن های ۵ الی ۶ کیلوگرمی بسته بندی می شوند.
  7. انواع لواشک ورقه ای در ۲ نوع کیفیت تولید می شوند که هر کدام موارد مصرف مختص به خود را دارند.