بازار فروش لواشک فانتزی

فروش لواشک فانتزی

لواشک فانتزی را به چه صورت می توان در بازار به فروش رساند؟ به نظر شما به چه نوعی از محصولات، لواشک فانتزی گفته می شود؟ عمده فروشان در سراسر کشور می توانند محصولات مورد نظر خود را از بازار فروش لواشک و ترشک به صورت فله و بسته بندی تهیه نمایند. انواع لواشک فانتزی، ورقه ای، بسته بندی را کنار ترشک و رب میوه ای دریافت کنید.

فروش لواشک فانتزی

لواشک یک ماده غذایی خوشمزه است که به دو صورت سنتی و صنعتی در بازارترشیجات وجود دارد. لواشک های خانگی از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و میزان مواد افزودنی به کار رفته در آن ها بسیار کم می باشد. اما پایه اصلی در تولید انواع لواشک صنعتی انواع پوره میوه و به ویژه پوره سیب استفاده می شود.

انواع لواشک فانتزی

منظور از لواشک فانتزی انواع محصولاتی هستند که در اشکال و طرح های بسیار متنوع و جذاب به بازار عرضه می گردند. محصولات ذکر شده گاها به صورت شیره دار و مغز دار تولید می شوند و اکثرا به صورت فله به فروش می رسند. در ادامه تصاویری از لواشک های فانتزی را می توانید مشاهده نمایید.

فروش لواشک فانتزی

طرح های مختلف لواشک فانتزی

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لواشک های فانتزی در طرح های متنوعی تولید می شوند و به صورت کیلویی و فله به فروش می رسند، نام آنها را بیان می کنیم.

  • لواشک رولی
  • لواشک لوله ای
  • لواشک طرح قلب
  • لواشک طرح ستاره
  • لواشک طرح شیرینی
  • لواشک آشیانه ای
  • لواشک جانانی
  • لواشک سمبوسه ای
  • لواشک طرح برگ خزان
  • لواشک رولتی
  • لواشک طرح گل
  • لواشک تزیین شده با ترشک

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولاتی که به آنها اشاره کردیم دارای شیره هستند و در قالب هایی با وزن ۳، ۴ و ۶ کیلویی بسته بندی می شوند.[/box]

فروش لواشک فانتزی

موارد نشانه گذاری بر روی لواشک

بر روی بسته های لواشک نشانه های مختلفی وجود دارد که هریک از نشانه ها، اطلاعات مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. از جمله این نشانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نام و نوع کالا
  2. نام و نشانی سازنده
  3. شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت
  4. عبارت ساخت ایران
  5. وزن خالص به کیلوگرم و یا گرم
  6. تاریخ تولید و پایان مصرف
  7. شماره سری ساخت
  8. آدرس محل تولید
  9. درج شماره تلفن
  10. مواد به کار رفته به ترتیب مقدار

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع محصولاتی که دارای مجوز بهداشت و تولید هستن، بایداین موارد بر روی بسته بندی آنها درج شده باشد.[/box]

فروش لواشک فانتزی

روش های فروش انواع لواشک و ترشک

لواشک فانتزی یکی از خوشمزه ترین انواع لواشک می باشد که در بازار به روش های مختلفی به فروش می رسد و با توجه به شرایط خود می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید:

  1. فروش انواع لواشک به صورت آنلاین که در این روش می توانید از طریق سایت ما سفارش خود را ثبت نمایید.
  2. فروش انواع لواشک به صورت حضوری که در این روش می توانید با حضور در فروشگاه های خرید و فروش ما محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
  3. برای مشاهده تصاویر طرح های ارائه شده می توانید پیغامی در شبکه اجتماعی در دسترس خود ارسال نمایید.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع محصولاتی که دارای مجوز بهداشت و تولید هستن، بایداین موارد بر روی بسته بندی آنها درج شده باشد.[/box]

فروش لواشک فانتزی

بهترین قیمت ترشک و لواشک عمده

بهترین قیمت لواشک و ترشک را می توانید مستقیما از کارخانه دریافت کنید زیرا در این خرید تمامی واسطه ها حذف می شوند و در نتیجه کمترین و ارزان ترین قیمت ها را می توانید داشته باشید. همواره تلاش این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و قیمت های مناسب به مشتریان بوده است.