فروش لواشک انار ورقه ای به صورت عمده

فروش لواشک عمده

فروش لواشک عمده در طعم های بسیار متنوع از جمله لواشک انار، لواشک آلبالو، لواشک زردآلو و… به صورت ورقه ای امکان پذیر می باشد. این محصولات به صورت ساده و پالپ دار تولید می شوند و در کارتن های ۲۰ کیلوگرمی بسته بندی می شوند. در کنار این محصولات انواع ترشک و رب میوه ای نیز به بازار ارائه می شود.

فروش لواشک عمده

تولید لواشک

لواشک یکی از خوراکی های لذیذی است که از شیره ی قوام آمده ی میوه هایی چون انار، آلوچه، پرتقال،کیوی و… به دست می آید. این محصول به دلیل طعم فوق العاده آن و ارزش غذایی بالا، نسبت به دیگر تنقلات، طرفداران بی شماری دارد. چرا که خیلی از خواص و املاح موجود در میوه ها، در لواشک نیز وجود دارد و با فراوری این میوه ها از ارزش غذایی آن ها کاسته نمی شود. این خوراکی خوشمزه به صورت ورقه ای در انواع ساده و پالپ دار، با بهترین کیفیت و در طعم های متفاوت در بازار موجود است.

فروش لواشک عمده

لواشک انار ورقه ای

طعم های مختلف لواشک به نسبت میوه های متنوعی که در تولید آن استفاده می شود، متفاوت است. برای مثال می توان به لواشک انار اشاره کردکه به علت طعم بی نظیر و خواص بسیار آن، طرفداران زیادی دارد.

در ادامه به برخی از این خواص درمانی این میوه ی فوق العاده اشاره خواهیم کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت کبد
  • درمان کم خونی
  • تصفیه کننده ی خون
  • ضد خارش و آلرژی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این خوراکی در انواع پالپ دار و ساده، به صورت ورقه ای و با کیفیت عالی در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرند.[/box]

فروش لواشک عمده

فروش لواشک انار

لواشک انار که جزو لواشک های پرطرفدار در ایران محسوب می شود به صورت ورقه ای و بسته بندی در اختیار مصرف کنند گان عزیز قرار می گیرد. شما می توانید از طریق مراکز معتبر، جهت سفارش و خرید محصولات اقدام فرمایید. به جز لواشک انار، لواشک ورقه ای در طعم های متنوع دیگری تولید می شوند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  1. لواشک ورقه ای انار
  2. لواشک ورقه ای آلبالو
  3. لواشک ورقه ای زردآلو
  4. لواشک ورقه ای کیوی
  5. لواشک ورقه ای انبه
  6. لواشک ورقه ای زرشک
  7. لواشک ورقه ای پرتقال
  8. لواشک ورقه ای لیمو
  9. لواشک ورقه ای استوایی
  10. لواشک ورقه ای سیب
  11. لواشک ورقه ای هفت میوه
  12. لواشک ورقه ای آلو
  13. لواشک ورقه ای میکس زردآلو و انار
  14. لواشک ورقه ای شاهتوت

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولاتی که به آنها اشاره کردیم به صورت پالپ دار تولید می شوند و در حال حاضر موجود هستند.[/box]

فروش لواشک عمده

خرید عمده لواشک

فروش عمده لواشک ورقه ای با کیفیت، با توجه به سلیقه و مقدار مورد نیاز مصرف کنندگان صورت می گیرد. این چاشنی پرطرفدار را می توان با مراجعه به نمایندگان فروش، یه طور مستقیم از تولید کنندگان اصلی و معتبر در ایران که در زمینه ی لواشک، ترشک و فراورده های متنوع دیگر فعالیت می کنند با قیمت مناسب تهیه نمود.