فروش لواشک طاقه ای انارمستقیم از کارخانه

لواشک طاقه ای انار

فروش لواشک طاقه ای به صورت مستقیم از کارخانه برای عمده فروشان در سراسر ایران امکان پذیر شده است. لواشک های طاقه ای یا کیلویی در طعم های متفاوت و بی نظیری همچون انار،کیوی، پرتقال، آلبالو، زرشک و… در دو نمونه ساده و پالپ دار تولید می شوند و در کارتن های ۲۰ کیلوگرمی به فروش می رسند. لواشک طاقه ای انار به دلیل دانه اناری بودن آن از فروش زیادی برخوردار است.

فروش لواشک طاقه ای

فروش لواشک طاقه ای

لواشک یکی از تنقلات پرطرفداری است که در کنار خوش طعم بودن، فواید بسیاری نیز برای بدن دارد. این خوراکی خوشمزه در انواع و طعم های مختلفی تولید می شود. طعم و خاصیت لواشک با توجه به میوه ی تهیه شده از آن متفاوت می باشد.

فروش لواشک طاقه ای

لواشک انار یکی از طعم هایی است که به دلیل طعم ترش و فوق العاده آن، نظر بسیاری از خریداران را متوجه خود کرده است. لواشک طاقه ای در واقع یک طاقه یا یک ورقه از لواشک است که در طعم ها و رنگ های متنوع به تولید می رسد و دو طرف آن با نایلکس پرس شده است.

فروش لواشک طاقه ای

طعم های مختلف لواشک طاقه ای

  1. لواشک طاقه ای انار با پالپ
  2. لواشک طاقه ای زرشک با پالپ
  3. لواشک طاقه ای لیمو با پالپ
  4. لواشک طاقه ای پرتقال با پالپ
  5. لواشک طاقه ای زردآلو بدون پالپ
  6. لواشک طاقه ای کیوی با پالپ
  7. لواشک طاقه ای آلبالو با پالپ
  8. لواشک طاقه ای زغال اخته با پالپ
  9. لواشک طاقه ای آلو بدون پالپ
  10. لواشک طاقه ای هفت میوه با پالپ
  11. لواشک طاقه ای سیب با پالپ
  12. لواشک طاقه ای شاهتوت با پالپ
  13. لواشک طاقه ای استوایی با پالپ
  14. لواشک طاقه ای انبه با پالپ

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک ورقه ای استوایی یکی از طعم های بسیار پر فروش می باشد که دارای پالپ میوه هایی مثل آناناس، انبه است.[/box]

فروش لواشک طاقه ای

خواص انار و لواشک انار

انار میوه ای ست که دارای خواص درمانی زیادی است که به آن اشاره می کنیم و تمام این فواید را می توان در لواشک انار نیز یافت.

  • تقویت معده  کبد
  • تقویت مو
  • حفظ سطح قند خون
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بسیاری فواید درمانی دیگر

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]طعم منحصر به فرد میوه  انار را به صورت لواشک می توان در انواع  محصولات طاقه ای یا کیلویی در نوع پالپ دار و ساده و انواع لواشک پذیرایی تهیه نمود.[/box]

فروش لواشک طاقه ای

فروش مستقیم لواشک از کارخانه

لواشک های طاقه ای با توجه به سلیقه و مقدار مورد نیاز خریداران به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسند. این لواشک ها در طعم های متنوع در ورقه های ۲ کیلویی و کارتن های ۲۰ کیلوگرمی آماده ی فروش هستند.

لواشک انار از جمله فراورده هایی است که با بسیاری از ذائقه ها همخوانی دارد و از این رو طرفداران بسیاری نیز دارد. بسیاری از عمده فروشان به دلیل صرفه ی اقتصادی بالا، ترجیح می دهند این محصولات را به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده آن تهیه نمایند که به این منظور نمایندگی های معتبر در سراسر کشور این امر را برای مصرف کنندگان راحت کرده اند.

معرفی دیگر محصولات

به جز لواشک محصولات دیگری را می توانید به سبد کالایی خود اضافه کنید تا تنوع محصول بیشتر و در نتیجه فروش بالاتری را تجربه کنید. ترشک و رب میوه ای نیز از محصولاتی هستند که می توانند این امر را برای شما میسر کنند. در ادامه انواع محصولات همپوشان لواشک را به شما معرفی می کنیم.

در حال حاضر این محصولات موجود می باشند:

  1. انواع لواشک طاقه ای پالپدار
  2. انواع لواشک ساده و بدون پالپ
  3. انواع ترشک میوه ای فله
  4. انواع رب میوه ای فله
  5. تمر هندی فله
  6. تمر آلبالو فله
  7. انواع لواشک طرح دار
  8. انواع لواشک بسته بندی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمامی محصولات را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید و جهت اخذ نمایندگی نیز اقدام فرمایید.[/box]