خرید لواشک انار با هسته تازه

خرید لواشک انار در دو نوع کیفیت، به صورت پلپ دار یعنی با هسته و بدون هسته در لیست تمامی عمده فروشان دیده می شود، زیرا این محصول جزو پر فروش ترین و پر طرفدارترین لواشک های بازار ترشیجات می باشد. لواشک انار به صورت فله و بسته بندی نیز تولید می شود و هر کارتن لواشک انار ۲۰ کیلوگرم لواشک تازه را دارا می باشد.

خرید لواشک انار

لواشک از مهمترین محصولات ایرانی می‌باشد که برای اولین بار نیز در ایران ساخته شد. این محصول بسیار خوشمزه و پرطرفدار، از میوه پخته شده و غلیظ شده و در نهایت خشک‌شده به وجود می‌آید. اغلب میوه‌ها را می‌توان فرآوری به صورت لواشک درآورد و از آن‌ها استفاده کرد.

به دلیل اینکه میوه‌ها در تمامی فصول به وفور یافت نمی‌شوند، انواع لواشک جایگزین مناسبی برای میوه‌های فصلی می‌باشند، به این صورت که مثلا انار فقط در فصلی خاص دیده می‌شود، می‌توان از این میوه به صورت لواشک انار در بقیه فصل‌ها نیز استفاده کرد و از خواص آن بهره برد.

لواشک انار

لواشک انار یکی از خوشمزه‌ترین انواع لواشک‌ها می‌‌باشد که به فراوانی نیز یافت می‌شود. این نوع لواشک اغلب به دو صورت تولید می‌شود:

  1. لواشک انار با هسته
  2. لواشک انار بدون هسته

لواشک انار با هسته را اصولا پخش کننده ها همینطور به صورت ورقه ای و فله، در اختیار عمده فروشان دیگر قرار می دهند اما لواشک بدون هسته را می توان برای تولید انواع لواشک های طرح دار و بسته بندی دیگر استفاده نمود. اصولا کارگاه هایی که تولید لواشک بسته بندی و سیخی دارند از این محصول استقبال زیادی می کنند و آن را به صورت ساده و شیره دار تولید می نمایند.

خرید لواشک انار

خواص لواشک انار

همچنین این لواشک از خواص میوه انار برخوردار است و افراد می‌توانند در فصولی که میوه انار یافت نمی‌شود، از خواص این میوه با خوردن لواشک آن بهره ببرند و از مهمترین خواص آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. لواشک انار می‌تواند خون را تصفیه کند.
  2. انار و لواشک انار سرشار از ویتاین ث هستند.
  3. برای سلامتی قلب بسیار مفید است.
  4. به افراد دیابتی توصیه می‌شود از انار و فراورده‌های آن مثل لواشک انار استفاده کنند.

خرید لواشک انار

خرید لواشک انار

در صورتیکه شما نیز قصد دارید از انار در تمامی فصول استفاده کنید و از خواص آن بی‌بهره نمانید، می‌توانید لواشک انار را بسته به نیاز شخصی خود تهیه کنید و از آن استفاده کنید. عرضه‌کننده‌های مستقیم می‌توانند مقدار لواشک مصرفی شما را به صورت عمده و جزئی در اختیار شما قرار دهند. همچنین به دلیل بدون واسطه بودن خرید شما، با خرید از یک عرضه‌کننده مستقیم، در بسیاری از هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. در کنار لواشک انار طعم های دیگر این محصول را نیز می توانید به صورت عمده خریداری نمایید:

  • لواشک ورقه ای انار
  • لواشک ورقه ای انبه
  • لواشک ورقه ای آلبالو
  • لواشک ورقه ای استوایی
  • لواشک ورقه ای زردآلو
  • لواشک ورقه ای آلو
  • لواشک ورقه ای شاه توت
  • لواشک ورقه ای پرتقال
  • لواشک ورقه ای زرشک
  • لواشک ورقه ای چند میوه

خرید لواشک انار

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک های ورقه ای فوق به صورت جداگانه بسته بندی می شوند یعنی هر کارتن دارای ۲۰ کیلویی یک طعم دارد و به صورت ترکیبی از چند طعم در یک کارتن موجود نیست.[/box]

فروش انواع ترشک و لواشک

در کنار لواشک، ترشک نیز یکی از محصولات پر فروش می باشد که می توان آن را به صورت فله و بسته بندی تولید نمود. انواع ترشک در ۱۲ طعم و در پت های ۱۲ کیلوگرمی به بازار عرضه می شوند.  در ادامه به چند نمونه از محصولات بسیار پر فروش در بازار ترشیجات اشاره می کنیم که در حال حاضر موجود می باشند:

  1. ترشک فله در ۱۲ طعم
  2. ترشک بسته بندی در ۳ نوع متفاوت
  3. لواشک شیره دار  در ۳۰ طرح متفاوت
  4. لواشک ورقه ای فله در ۱۲ طعم متنوع
  5. انواع رب میوه ای فله در ۱۰ طعم متنوع
  6. تمر هندی

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش محصولاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم به صورت عمده و کلی می باشند و فقط به عنوان نمونه برای اولین بار در حجم پایین ارسال بار انجام خواهد گرفت.[/box]