فروش لواشک کیوی فله مستقیم از کارخانه

فروش لواشک فله

فروش لواشک فله ای در طعم های بسیار متنوع و با عالی ترین کیفیت پالپدار آغاز شده است. این محصول ویژه را می توان با مزه های مختلف از جمله لواشک کیوی، لواشک آلبالو، لواشک لیمو، لواشک انار و… را با مناسب ترین قیمت ها  و به طور مستقیم از کارخانه تهیه نمود. انواع لواشک فله به صورت عمده و جزئی، به طور کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد.

فروش لواشک کیوی

خواص لواشک کیوی

لواشک دارای خواص بسیار زیادی از جمله پاک سازی بدن، بهبود سلامت پوست، کنترل فشار خون،رفع ناراحتی های معده و … است که این خواص با توجه به میوه ی اولیه ی تولید شده از آن متفاوت می باشند.

به عنوان مثال، از آنجا که کیوی میوه ای بسیار کم کالری با ارزش غذایی بالا و سرشار از ویتامین ث است جزو میوه های بسیار مفید محسوب می شود و همچین به دلیل طعم ترش و دلچسبی که دارد، لواشک آن طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در ادامه به برخی از مهم ترین خواص طعم های متفاوت اشاره شده است.

فروش لواشک فله

خواص انواع لواشک

  1. لواشک انار: با خاصیت پیشگیری از دیابت
  2. لواشک لیممو: دفع سموم بدن
  3. لواشک پرتقال: جوانسازی پوست
  4. لواشک آلبالو: کمک به بهبود بیماری های قلبی و عروقی
  5. لواشک انبه: بهبود بینایی
  6. لواشک آلو: تعدیل غلظت خون
  7. لواشک سیب: کاهش خطر ابتلا به سرطان
  8. لواشک زرد آلو: رفع مشکلات تنفسی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]شما می توانید انواع مختلف لواشک با طعم ها و خواص متفاوت را به صورت فله ای و بسته بندی تهیه نمایید.[/box]

فروش لواشک فله

فروش لواشک فله

لواشک فله محصولاتی هستند که به صورت ورقه ای از لواشک به تولید می رسند و به همین دلیل به این محصولات لواشک فله، لواشک ورقه ای، لواشک طاقه ای و لواشک سفره ای نیز می گویند. این محصولات به صورت کیلویی به فروش می رسند و معمولا در طعم ها و رنگ های مختلف تولید می شوند.
کیفیت لواشک فله را می توان به دو دسته ساده و پالپ دار تقسیم بندی کرد که هر کدام کارایی خود را دارند. طعم های مختلف لواشک فله شامل موارد زیر می باشند.

طعم های مختلف لواشک فله

  1. لواشک فله لیمو با رنگ سبز
  2. لواشک فله انار با رنگ قرمز
  3. لواشک فله زرشک با رنگ قرمز
  4. لواشک فله زردآلو با رنگ زرد
  5. لواشک فله انبه با رنگ زرد
  6. لواشک فله آلو با رنگ قرمز تیره
  7. لواشک فله کیوی با رنگ سبز
  8. لواشک فله پرتقال با رنگ قرمز
  9. لواشک فله استوایی با رنگ زرد و ریز میوه های قرمز
  10. لواشک فله میکس زردآلو و انار با رنگ قرمز و زرد
  11. لواشک فله آلبالو با رنگ قرمز
  12. لواشک هفت میوه با رنگ قهوه ای
  13. لواشک سیب با رنگ زرد

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمامی محصولات اشاره شده به صورت کیلویی به فروش می رسند و دارای پالپ میوه می باشند.[/box]

فروش لواشک فله

فروش مستقیم لواشک از کارخانه

یکی از مهم ترین عواملی که مصرف کنندگان، خرید مستقیم از کارخانه را به دیگر راه های ارتباطی ترجیح می دهند، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن است. خریداران به راحتی میتوانند این محصولات را به صورت مستقیم و اینترنتی از نمایندگان معتبر تهیه کنند.
انواع لواشک و ترشک به طور مستقیم از کارخانه عرضه شده و به صورت بسته بندی و فله به دست مصرف کنندگان می رسد. این محصولات معمولا از کارخانه های فعال در تبریز، بروجرد، مشهد و تهران عرضه و به عمده فروشان در شهرهای مختلف می رسد.