فروش لواشک خرما مستقیم از کارخانه

فروش لواشک خرما

فروش لواشک خرما به صورت کیلویی و عمده از کارخانه صورت می گیرد. لواشک خرما به طور کلی نسبت به انواع دیگر لواشک های موجود در بازار از قیمت پایین تری برخوردار است و گزینه خوبی برای عمده فروشان و خریدارانی است که به دنبال لواشک خوب و ارزان اند. علاوه بر قیمت کم این لواشک خرما، با خرید عمده و مستقیم این محصول از کارخانه می توان به سود بیشتری نیز دست یافت.

فروش لواشک خرما

فواید لواشک خرما

لواشک عصاره ی گرفته شده از میوه های مختلف می باشد و چون ماده اولیه آن میوه است، درون آن انواع ویتامین ها و مواد مغذی به میزان مناسبی وجود دارد و به دلیل کالری پایینی که دارد نسبت به بسیاری از تنقلات دیگر مانند چیپس و پفک ارجحیت دارد. یکی از انواع لواشک، لواشک خرما است که از پوره خرما تهیه می شود و قیمتی بسیار مناسب دارد.

فروش لواشک خرما

خرما میوه ای است با ارزش غذایی بالا و بسیار مقوی که علاوه بر لواشک خرما، از آن فرآورده های زیادی همچون  شیره خرما، شهد خرما، سرکه خرما، قند مایع و… بدست می آید. از ویژگی های لواشک ترش خرما می توان موارد زیر را نام برد.

  • دارای طبع گرم است.
  • دارای مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، منگنز، روی، ویتامین آ، ویتامین ب و …  می باشد.
  • باعث پیشگیری از سرطان معده می شود.
  • باعث خنثی کردن اسید معده می شود.
  • از ترش کردن و دل درد جلوگیری می کند و…

فرآیند خشک کردن این محصول با استفاده از دستگاه های مناسب بوده و این عمل در برابر هوای گرم، تمیز و بدون بو صورت می گیرد .

فروش لواشک خرما

در تهیه این محصول تمام موارد بهداشتی رعایت می گردد، با این حال قیمت آن نسبت به لواشک های میوه ای بسیار کمتر بوده و فروش بسیار مناسبی در بازار دارد. رنگ آن به دلیل پخت در حرارت پایین، به رنگ قهوه ای می باشد.

فروش لواشک خرما

 فروش مستقیم لواشک خرما

این محصول را می توان در بسته بندی های بسیار متنوع با طرح های گوناگون تهیه کرد. فروش آن به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر بوده و می توان محصول مورد نظر خود را از درب کارخانه با قیمتی بسیار مناسب و ارزان دریافت کرد.