خرید کلی لواشک سفره ای در ایران

خرید کلی لواشک سفره ای در ایران از کارخانه های معتبر تولید کننده امکان پذیر می باشد. لواشک سفره ای که به عنوان یکی از تنقلات پرطرفدار و مفید شناخته شده است امروزه در بهترین کارخانه ها و در دستگاه های مخصوص به تولید می رسد تا ماندگاری بالا و طعم بهتری داشته و از نظر بهداشتی مورد اطمینان باشند. این کارخانه ها دارای مجوز بهداشت بوده و از بهترین و مرغوب ترین میوه ها و خشکبار در تهیه محصولات خود استفاده می کنند.

خرید کلی لواشک سفره ای

انواع لواشک سفره ای

لواشک سفره ای از جمله محصولاتی است که در طعم های متنوعی به تولید می رسد. لواشک های سفره ای در دو نوع پالپ دار و بدون پالپ به تولید می رسند که هر کدام دارای طعم هایی می باشند و کاربرد آن ها نیز متفاوت است. از لواشک های ساده و بدون پالپ در انواع بستی بندی و تهیه لواشک های طرح دار استفاده می شود و دلیل استفاده از آن ها این است که لواشک های بدون پالپ زیاد خمیری یا خشک نیستند و به راحتی قابل برش و شکل دهی می باشند.

به طور کلی هر دو نوع لواشک ساده و پالپ دار به عنوان استفاده مستقیم نیز خریداری می شوند.

خرید کلی لواشک سفره ای

لواشک های بدون پالپ در چهار طعم کیوی، آلبالو، پرتقال و زردآلو به تولید می رسد که دارای چهار رنگ اصلی می باشند. در مقابل لواشک های پالپ دار نیز دارای 15 طعم متنوع و خوشمزه هستند که در ادامه لیستی از آن را برای شما فراهم آورده ایم.

  1. لواشک سفره ای انبه
  2. لواشک سفره ای سیب
  3. لواشک سفره ای میوه های استوایی
  4. لواشک سفره ای انار
  5. لواشک سفره ای کیوی
  6. لواشک سفره ای زردآلو
  7. لواشک سفره ای گوجه سبز
  8. لواشک سفره ای آلبالو
  9. لواشک سفره ای زغال اخته
  10. لواشک سفره ای پرتقال
  11. لواشک سفره ای لیمو عمانی
  12. لواشک سفره ای شاه توت
  13. لواشک سفره ای آلو
  14. لواشک سفره ای ترکیب زردآلو و انار
  15. لواشک سفره ای زرشک

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]هر کدام از لواشک های سفره ای 2 کیلوگرم می باشد و فروش عمده آن ها در کارتن های 20 کیلویی حاوی 10 عدد لواشک سفره ای در یک طعم صورت می گیرد.[/box]

خرید کلی لواشک سفره ای

خرید کلی لواشک سفره ای در ایران

عمده فروشان و خریداران جهت خرید لواشک سفره ای و محصولات دیگر همچون ترشک های کیلویی و بسته بندی، لواشک های بسته بندی، انواع رب میوه ای و… می توانند به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را در حجم مورد نیاز خود از درب کارخانه دریافت نمایند. خوب است بدانید که این محصولات در شرایط کاملا مناسب و با رعایت اصول بهداشتی به تولید می رسند.