خرید رب میوه انجیر کیلویی

خرید رب میوه انجیر کیلویی از کارخانه به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد. تولید انواع رب میوه در کارخانه های معتبر کشور صورت می گیرد و سپس به بازار عرضه می شود. در تهیه رب میوه از میوه های درجه یک و سالم استفاده می شود، چرا که کیفیت ماده اولیه بسیار بر ماندگاری و مرغوبیت محصول تولید شده موثر خواهد بود. این محصولات با رعایت اصول بهداشتی به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت می باشند.

خرید رب میوه انجیر کیلویی

رب انجیر و فواید بیشمار آن

یکی از طعم های لذیذ انواع رب میوه، طعم انجیر است که به دلیل طعم ملایم و خاصی که میوه انجیر دارد، طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این میوه شگفت انگیز سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است و از خواص درمانی بسیاری برای انواع بیماری ها برخوردار می باشد، از این رو از آن در تهیه محصولاتی چون رب انجیر، ترشک انجیر، مربای انجیر و… استفاده می شود. رب انجیر یکی از فرآورده های میوه انجیر است که می تواند خواص این میوه بی نظیر را در خود نگه دارد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از رب انجیر به عنوان طعم دهنده و چاشنی غذایی استفاده می شود و از آن می توان در طبخ غذاهای گوناگون استفاده کرد.[/box]

خرید رب میوه انجیر

در ادامه برخی از فواید شگفت انگیز انجیر را با هم می خوانیم.

  • انجیر منبعی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی همچون ویتامین های آ، ث، کا، ب و پتاسیم، زینک، منیزیم، آهن، منگنز و… می باشد.
  • انجیر دارای آنتی اکسیدان های زیادی است که از مشکلاتی مانند پیری، سرطان و… جلوگیری می کند و به عنوان یک سم برای سلول های سرطانی محسوب می شود.
  • استفاده از میوه انجیر به درمان بیماری هایی مثل دیابت، مشکلات کبد، عفونت ادراری، زخم معده، جزام و بیماری های گوارشی بسیار موثر است و از آن در ساخت دارو نیز استفاده می شود.
  • فیبر سرشار موجود در میوه انجیر، از سرطان سینه جلوگیری می کند.
  • کلسیم و فسفر زیادی که در انجیر وجود دارد از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری کرده و برای تقویت استخوان بسیار مفید است.
  • مصرف انجیر در درمان درد معده، سوء هاضمه، بیماری های روده، اختلالات تنفسی، درمان یبوست و… کمک بسیاری می کند.

و بسیاری از خواص دیگری که این میوه فوق العاده در بر دارد.

خرید رب میوه انجیر

خرید رب میوه انجیر کیلویی و انواع دیگر رب میوه

رب انجیر در کنار انواع دیگری از طعم های رب میوه به تولید و فروش می رسد که این طعم های دلپذیر هر کدام دارای مزه ها و خواص گوناگونی می باشند. لیستی از انواع رب میوه را در زیر مشاهده می کنید.

  1. رب میوه ای آلوچه قجری
  2. رب میوه ای آلبالو
  3. رب میوه ای انجیر
  4. رب میوه ای لیمو عمانی
  5. رب میوه ای لیمو سبز
  6. رب میوه ای زرشک پالپ دار
  7. رب میوه ای آلو سبز
  8. رب میوه ای زردآلو قرمز
  9. رب میوه ای زردآلو زرد
  10. رب میوه ای نارنج پالپ دار
  11. رب میوه ای تمشک
  12. رب میوه ای استوایی
  13. رب میوه ای کیوی
  14. رب میوه ای آلو خورشتی
  15. رب انار سفت معمولی ترش
  16. رب انار سفت معمولی ملس
  17. رب انار سفت دانه دار ترش
  18. رب انار سفت دانه دار ملس
  19. رب انار شل ساده ترش
  20. رب انار شل ساده ملس
  21. رب انار شل غلیظ ترش
  22. رب انار شل غلیظ ملس

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات پس از تولید در ظروف و پت های 13 کیلویی به فروش می رسند. خرید انواع رب میوه ای به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده امکان پذیر می باشد.[/box]

خرید رب میوه انجیر

تولید و فرآوری رب های میوه و دیگر محصولات همچون لواشک و ترشک در محیطی کاملا بهداشتی و در دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. روند تولید و محصول نهایی دارای مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت می باشد.