عرضه عمده ترشک انجیر از کارخانه

عرضه عمده ترشک انجیر

عرضه عمده ترشک انجیر از کارخانه در کنار انواع دیگر از طعم ها و مزه های بی نظیر این محصول صورت می گیرد. انجیر یکی از میوه های بسیار خوشمزه با طعمی ملایم است که طرفداران زیادی دارد. از این میوه شگفت انگیز که خواص بسیاری را در خود گنجانده است، محصولات متنوعی می توان به تولید رساند. یکی از این محصولات، ترشک انجیر است که طعمی ترش و ملس دارد و دارای 70 درصد میوه انجیر و 30 درصد شربت میوه می باشد. جهت خرید و آشنایی بیشتر با محصولات ما، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

عرضه عمده ترشک انجیر

ویژگی های ترشک انجیر

به عنوان یکی از خوش طعم ترین و پرطرفدارترین ترشک های میوه می توان ترشک انجیر را نام برد. این محصول علاوه بر طعم و عطر عالی و وسوسه انگیز، از خواص درمانی بسیاری نیز برخوردار است. ویتامین های موجود در انجیر، ویتامین A، ویتامین B1 و B2، آهن، پتاسیم، سدیم، کلسیم، فسفر و فیبر فراوان موجود در این میوه برای بدن بسیار مفید بوده و برای درمان برخی بیماری ها و مشکلات بدن کاربرد زیادی خواهد داشت.

عرضه عمده ترشک انجیر

از جمله فوایدی که این میوه استثنائی برای بدن دارد می توان به این موارد اشاره کرد.

  1. حفظ سلامت خون
  2. پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه در میانسالی
  3. کنترل فشار و قند خون
  4. پیشگیری از ابتلا به سرطان روده
  5. تقویت و استحکام سازی استخوان ها
  6. کمک به درمان یبوست
  7. کاهش کلسترول خون به کمک فیبرهای موجود در آن و…

همه ما می دانیم انجیر میوه ای پر خاصیت است و استفاده از آن به عموم پیشنهاد می شود. از این میوه می توان محصولاتی خوشمزه و لذیذ مانند ترشک انجیر و رب انجیر تهیه کرد و از آن در غذاها یا دسر ها استفاده نمود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در صورت خرید از تولید کنندگان معتبر دارای مجوز بهداشت، این اطمینان را از خرید خود خواهیم داشت که محصولی بهداشتی بدون مواد افزودنی مضر استفاده می کنیم که خواص میوه خود را نیز به همراه دارد. [/box]

عرضه عمده ترشک انجیر

علاوه بر ترشک انجیر می توان طعم های دیگری از این محصول همانند ترشک آلوچه جنگلی، ترشک زرشک، ترشک آلو بخارا، ترشک هلو، ترشک آلو زرد، ترشک زردآلو زرد، ترشک آلو قرمز، ترشک زردآلو قرمز، ترشک انار گوشتی، ترشک بیست میوه، ترشک هفت میوه، ترشک آلوچه و انار، ترشک آلوچه و زرشک و… را از کارخانه خریداری کرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک ذکر شده در پت هایی که حاوی 13 کیلو ترشک می باشند به صورت عمده از کارخانه عرضه می گردند.[/box]

عرضه عمده ترشک انجیر

عرضه عمده ترشک انجیر

از آنجایی که از دغدغه خریداران و عمده فروشان عزیز در راستای کیفیت و قیمت آگاه هستیم، شرایطی را برای مشتریان خود فراهم آورده ایم تا بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده این محصولات را خریداری کنند.
محصولات ما دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا بر روی ظروف و نشان پروانه تولید می باشند. سعی ما بر تولید انواع ترشک و لواشک با کیفیت بالا و کمترین قیمت بوده و رضایت مشتریان عزیز از اهمیت بسیاری برایمان برخوردار است.