فروش ترشک انجیر کیلویی در ایران

فروش ترشک انجیر کیلویی

فروش ترشک انجیر کیلویی در پت های مخصوص از کارخانه به فروش می رسند. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ترشک، لواشک، رب میوه، تمرهندی و تمر آلبالو است که محصولات خود را به صورت کیلویی و فله به سراسر ایران و کشورهای خارج از کشور عرضه می دارند.
این محصولات در کارخانه و زیر نظر وزارت بهداشت به تولید می رسند و از کیفیت عالی برخوردارند. از این رو طرفداران زیادی در ایران و شهرهایی که این محصولات به آنها صادر می شود هستند که انواع ترشیجات را از کارخانه های معتبر ایران خریداری می کنند.

فروش ترشک انجیر کیلویی

ترشک انجیر کیلویی

انجیر میوه ای ملس و بسیار خوشمزه است که دارای خواص غذایی و فواید درمانی بسیاری می باشد. از این میوه می توان به روش های مختلفی مانند ترشک یا رب انجیر استفاده کرد و از فواید آن بهره مند شد. ترشک انجیر یکی از تنقلات بسیار خوش طعم و لذیذ محسوب می شود که طرفداران خاص خود را در تمامی سنین دارد. در تهیه ترشک از میوه و خشکبار درجه یک انجیر استفاده می شود که در کیفیت محصول تاثیر زیادی خواهد داشت.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک انجیر از کارخانه به صورت کیلویی و عمده در پت های 13 کیلویی به بازارهای خارجی و داخلی عرضه می شود و کسانی که قصد خرید جزئی یا در حجم پایین برای مصارف شخصی دارند می توانند از فروشگاه های سطح شهر خود این محصولات را دریافت کنند.[/box]

فروش ترشک انجیر کیلویی

فروش ترشک انجیر کیلویی در ایران

ترشک انجیر تنها یکی از طعم های انواع ترشک با کیفیت است که در ایران به تولید می رسد. در کنار این محصول خوشمزه، ترشک هایی با طعم زردآلو زرد، ترشک زرد آلو قرمز، ترشک مخلوط بیست میوه، ترشک شاهتوت، ترشک آلو قرمز، ترشک آلو زرد، ترشک هلو، ترشک پرتقال، ترشک آلبالو، ترشک آلو سیاه، ترشک گیلاس، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک زرشک، ترشک انار، ترشک مخلوط انار و آلوچه و… نیز به تولید می رسند. جهت خرید انواع محصولات ترش مزه از ایران می توانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.