خرید و فروش ترشک بیست میوه به صورت عمده

خرید و فروش ترشک بیست میوه

خرید و فروش ترشک بیست میوه به صورت عمده از کارخانه امکان پذیر است. ترشک محصولی است که در طعم های بسیار متنوعی به تولید می رسد و با اکثر ذائقه ها و سلایق متفاوت افراد سازگاری دارد. کیفیت و تازگی این محصولات باعث شده تا از آن در بازار های داخلی و خارجی استقبال زیادی شود و هر روزه فروش بیشتری داشته باشد. با توجه به کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه درجه یک، قیمت این محصولات بسیار مناسب می باشد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محصولات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

خرید و فروش ترشک بیست میوه

خرید و فروش ترشک بیست میوه

ترشک بیست میوه یکی از 16 طعم بی نظیر ترشک است که در آن از میوه های متنوع و گوناگون استفاده می شود. در تهیه ترشک بیست میوه، از خشکبار میوه های ترش و خوشمزه ای مانند هلو، آناناس، زردآلو زرد، کیوی، آلبالو، زغال اخته، زردآلو قرمز، آلو، انجیر، گیلاس، آلبالو و… استفاده می شود که این میوه ها در کنار هم طعمی بسیار لذیذ و فراموش نشدنی را برای ما رقم خواهد زد.

طعم این محصول ترش و شور است و یک خوراکی بسیار خوشمزه برای دوستداران طعم های ترش به حساب می آید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید و فروش این محصول در پت هایی با حجم 13 کیلو، از کارخانه به صورت مستقیم صورت می گیرد.[/box]

خرید و فروش ترشک بیست میوه

خرید عمده انواع ترشک

ترشک دارای طعم های بسیار گوناگونی است و با هر ذائقه ای جور در می آید. از ترشک و دیگر فراورده های میوه ای به عنوان میان وعده ها و طعم دهنده های غذایی استفاده می شود و هر کس با توجه به سلیقه خود می تواند از طعم های مختلف آن استفاده کند.

خرید و فروش ترشک بیست میوه

در لیست زیر طعم های گوناگون این محصول خوشمزه را با هم می خوانیم.

  1. ترشک آلو سیاه ویژه
  2. ترشک شاه توت
  3. ترشک آلبالو
  4. ترشک زغال اخته
  5. ترشک انار
  6. ترشک مخلوط بیست میوه
  7. ترشک مخلوط هفت میوه
  8. ترشک زرشک
  9. ترشک انجیر
  10. ترشک گیلاس
  11. ترشک هلو
  12. ترشک آلو قرمز
  13. ترشک آلو زرد
  14. ترشک زردآلو قرمز
  15. ترشک زردآلو زرد
  16. ترشک مخلوط آلوچه جنگلی، زرشک و انار

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمام محصولات نام برده شده از مواد اولیه درجه یک تهیه می شوند و دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.[/box]

پبرای جزئیات بیشتر و خرید هرکدام از این محصولات به صورت عمده می توانید با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید.