فروش ترشک انار و آلوچه کیلویی از کارخانه

فروش ترشک انار و آلوچه کیلویی

فروش ترشک انار و آلوچه کیلویی از کارخانه به شهرهای سراسر ایران صورت می گیرد. انواع ترشک میوه و مخلوط میوه های مختلف در کارخانه به تولید می رسند که ترشک مخلوط انار و آلوچه جنگلی یکی از آن هاست. ترشک این دو میوه به صورت مجزا نیز به تولید می رسد. اما مخلوطی از این دو طعم لذیذ، محصولی شگفت انگیز خواهد بود که طرفداران زیادی نیز دارد.

تولید انواع ترشک، لواشک و رب میوه در کارخانه و زیر نظر متخصصان این امر صورت می گیرد و تمامی مراحل با مجوز بهداشت طی می شود. از این رو محصولاتی که به تولید می رسند کاملا بهداشتی بوده و از نظر سلامت بسیار مطمئن هستند.

فروش ترشک انار و آلوچه

ترشک میکس انار و آلوچه جنگلی

انار میوه ای با طعم ترش و بسیار آبدار است که از آن ترشکی بسیار خوشمزه به دست می آید. از این میوه سرخ و لذیذ فرآورده های بسیاری همچون لواشک انار، رب انار، ترشک انار و… تهیه می شود. با مخلوط میوه انار و آلوچه جنگلی که تقریبا طعمی ترش و ملس دارد، ترشک میکس آلوچه و انار تولید می شود که از هر دو طعم عالی این میوه ها بهره مند می باشد.

فروش ترشک انار و آلوچه

بخش بیشتری از این ترشک ها شامل میوه هاست. ترشک میکس انار و آلوچه جنگلی حاوی 70 درصد میوه انار و آلوچه و 30 درصد شربت میوه ای می باشد. ترشک میوه را می توان به عنوان یک میان وعده خوشمزه سرو نمود. گاهی افراد آن را همراه با انواع لواشک مصرف می کنند و از طعم لذیذ آن ها لذت می برند.

تولید ترشک تنها محدود به این طعم نیست و از میوه های گوناگون تهیه می شود. از این رو دارای طعم های متنوعی است که در ادامه به صورت لیست برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

  1. ترشک پرتقال
  2. ترشک مخلوط بیست میوه
  3. ترشک مخلوط هفت میوه
  4. ترشک انار
  5. ترشک کیوی
  6. ترشک آلبالو
  7. ترشک زغال اخته
  8. ترشک شاه توت
  9. ترشک آلوچه جنگلی
  10. ترشک زرشک
  11. ترشک انجیر
  12. ترشک مخلوط انار و آلوچه
  13. ترشک آلو زرد
  14. ترشک آلو قرمز
  15. ترشک زردآلو قرمز
  16. ترشک زردآلو زرد

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات به صورت کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی به فروش می رسد.[/box]

فروش ترشک انار و آلوچه

فروش ترشک انار و آلوچه کیلویی از کارخانه

فروش این محصولات مستقیما از کارخانه صورت می گیرد و می توان از تمام شهرهای ایران محصول مورد نظر خود را تنها با ارتباطی آسان با کارخانه سفارش داد. جهت خرید محصولات مورد نظر خود در حجم و اندازه دلخواه با ما در ارتباط باشید.