فروش رب لیمو سبز کیلویی از کارخانه

فروش رب لیمو سبز کیلویی

فروش رب لیمو سبز کیلویی از کارخانه با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده صورت می گیرد. بسیاری از خریداران و فروشندگان به دنبال خرید از تولید کننده اصلی و کارخانه می باشند تا به این صورت محصولی مطمئن را با قیمت مناسب خریداری کنند. خرید به صورت مستقیم از کارخانه به دلیل عدم وجود واسطه، با هزینه بسیار کمتری انجام می شود و بسیار به نفع خریداران می باشد.

فروش رب لیمو سبز کیلویی

رب لیمو سبز و فواید فوق العاده آن

از لیمو سبز می توان استفاده های زیادی کرد. این میوه شگفت انگیز بسیار مفید بوده و می توان از آن به روش های مختلفی استفاده کرد. لیمو سبز به صورت رب میوه یا پوره میوه در طبخ انواع غذا کاربرد دارد و همچنین می توان آن را همراه با دسرجات یا لواشک ها سرو نمود. این میوه مقوی خواص بسیار زیادی دارد که برای بدن مفید می باشند. از جمله فواید لیمو سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش کلسترول و سم زدایی بدن
  • کنترل فشار خون
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان
  • درمان عفونت های تنفسی
  • تقویت کننده پوست و مو
  • جلوگیری از سنگ کلیه و بهبود آن
  • جذب مواد مغذی و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]رب لیمو سبز همراه با 16 طعم دیگر از رب میوه به صورت کیلویی در پت های مخصوص 13 کیلوگرمی به فروش می رسد.[/box]

فروش رب لیمو سبز کیلویی از کارخانه

ازجمله طعم های دیگر رب میوه، رب آلبالو، رب آلوچه قجری، رب لیمو سبز، رب نارنج، رب کیوی، رب تمشک، رب انار غلیظ و رقیق، رب لیمو عمانی، رب انجیر، رب تمشک، رب زغال اخته، رب میوه های استوایی، رب آلو زرد، رب آلو قرمز، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز و… می باشند.

فروش رب لیمو سبز کیلویی از کارخانه

فروش رب لیمو سبز کیلویی از کارخانه

در این مطلب با انواع رب میوه و فروش آنها آشنا شدیم. رب میوه ای محصولی بسیار پرفروش و پرطرفدار در بازار ترشیجات ایران است و به صورت عمده و کیلویی از کارخانه به فروش می رسد. این محصولات بی نظیر را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید. جهت ثبت سفارش خود و اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.