خرید و فروش رب لیمو سبز به صورت عمده

خرید و فروش رب لیمو سبز به صورت عمده از کارخانه صورت می گیرد. از آنجایی که کارخانه ها و تولید کنندگان بزرگ، محصولات خود را در حجم بالا تولید می کنند، آن ها را در حجم های عمده و به صورت کلی به بازار عرضه می دارند. پخش این محصولات هم در داخل کشور و هم در بازار های خارجی صورت می گیرد. خرید و فروش کالا در حجم زیاد بر روی قیمت نهایی تمام شده برای مشتری بسیار موثر بوده و کاملا به صرفه می باشد.

خرید و فروش رب لیمو سبز

خرید رب لیمو سبز از کارخانه

رب لیمو سبز یا پوره لیمو سبز، یکی از انواع رب میوه ای جدید است که به تازگی در چندین سال اخیر وارد بازار شده است و دارای طعم و رایحه ای بسیار عالی است. به طور کلی از رب لیمو سبز به دلیل فواید فراوانی که برای بدن دارد و همچنین طعم شگفت انگیز آن، در موارد زیادی استفاده می شود. رب لیمو سبز از پخت میوه لیمو سبز در حرارت بالا به دست می آید و از آن در غذاها و خورشت هایی همچون قرمه سبزی، مرغ، فسنجان، سوپ و… استفاده کرد و طعمی بسیار بی نظیر را به آن ها بخشید.

خرید و فروش رب لیمو سبز

لیمو سبز تنها یکی از طعم های محصولات و فرآورده های میوه ای است. در حال حاضر محصولاتی همچون لواشک، ترشک و رب میوه در 16 طعم گوناگون به تولید می رسند که در اینجا لیستی از رب های میوه را می توانید مشاهده کنید.

  1. رب زغال اخته
  2. رب تمشک
  3. رب کیوی
  4. رب زردآلو قرمز
  5. رب زردآلو زرد
  6. رب آلبالو
  7. رب انار غلیظ
  8. رب انار رقیق
  9. رب انجیر
  10. رب آلو قرمز
  11. رب آلو زرد
  12. رب لیمو عمانی
  13. رب لیمو سبز
  14. رب میوه های استوایی
  15. رب آلوچه قجری
  16. رب زرشک پالپ دار
  17. رب نارنج پالپ دار
  18. و تمر هندی که جزو دسته رب ها و پوره ها محسوب می شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید این محصولات به صورت کیلویی در وزن 13 کیلوگرم انجام می شود. این محصولات در پت های مناسب و بهداشتی با وزن ذکر شده به فروش می رسند.[/box]

خرید و فروش رب لیمو سبز

خرید و فروش رب لیمو سبز به صورت عمده

در صورتی که قصد خرید عمده هر کدام از محصولات معرفی شده را دارید، می توانید از تمام شهرهای ایران اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را در طعم و اندازه دلخواه از کارخانه سفارش دهید. تحویل این محصولات از درب کارخانه صورت می گیرد. به این معنی که خرید و فروش کاملا بدون واسطه صورت خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.