فروش ترشک پرتقال کیلویی در ایران

فروش ترشک پرتقال کیلویی

فروش ترشک پرتقال کیلویی در ایران از کارخانه های فعال در ایران صورت می گیرد. ترشک پرتقال محصولی جدید است که طعم بسیار خاص و ویژه دارد. برای تهیه ترشک پرتقال، از بهترین میوه های تهیه شده از باغات و خشکبار درجه یک استفاده می شود. از این رو واضح است که محصول نهایی بسیار با کیفیت خواهد بود. کارخانه های در حال فعالیت در ایران در زمینه تولید انواع ترشک و لواشک بسیار حرفه ای عمل می کنند و محصولات پرطرفدار خود را علاوه بر فروش داخلی، به دیگر کشورها نیز صادر می کنند.

فروش ترشک پرتقال کیلویی

ویژگی های ترشک خوشمزه پرتقال

ترشک پرتقال یکی از انواع ترشک های ترش و خوش طعم است که از طعم بسیار لذیذی برخوردار است. این ترشک از تکه های میوه پرتقال که یکی از میوه های محبوب و پرطرفدار در دنیا است تهیه می شود. پرتقال دارای حجم زیادی آب و ویتامین های گوناگون است. این میوه سرشار از ویتامین C، ویتامین A و مواد معدنی است که تاثیر زیادی در راستای کمک به سلامتی بدن دارند.

فروش ترشک پرتقال کیلویی

پرتقال میوه ای کم چربی و کم کالری است که از فیبر زیادی نیز برخوردار است. میزان فیبر بالای موجود در پرتقال عملکرد گوارشی بدن را بسیار بهبود می بخشد.

در صورتی که دارای خواب نا آرام هستید از پرتقال و فرآورده های آن استفاده کنید.

مصرف پرتقال به سلامت قلب، بهبود حافظه و حذف سلول های سرطانی نیزکمک زیادی می کند.

فروش ترشک پرتقال کیلویی

انواع دیگری از ترشک های میوه ای نیز به تولید می رسند که برخی از آن ها عبارتند از: ترشک آلو قرمز، ترشک آلو سبز، ترشک کیوی، ترشک زردآلو زرد، ترشک زردآلو قرمز، ترشک انار گوشتی، ترشک زغال اخته، ترشک میوه های استوایی، ترشک زرشک، ترشک شاه توت، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک انجیر، ترشک آلبالو و ….

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک تولید شده در کارخانه، دارای مجوز بهداشت بوده و در پت های 13 کیلویی به فروش می رسند.[/box]

فروش ترشک پرتقال کیلویی

فروش ترشک پرتقال کیلویی از کارخانه

ترشک پرتقال و دیگر محصولات را می توانید به صورت کیلویی در حجم عمده از کارخانه تهیه نمایید. محصولات ما از بهترین میوه ها و مواد اولیه تولید می شوند و دارای سیب سلامت و پروانه تولید می باشند. خرید این محصولات از تمام شهرهای ایران و دیگر کشورهای سراسر دنیا امکان پذیر است. جهت خرید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت نمایید.