فروش ترشک بیست میوه کیلویی از کارخانه

فروش ترشک بیست میوه کیلویی از کارخانه به صورت مستقیم و عمده صورت می پذیرد. ترشک بیست میوه محصولی ترش و لذیذ است که از ترکیب چند میوه با هم تهیه می شود. این محصول بی نظیر یکی از طعم های بسیار پرطرفدار و پر فروش کارخانه محسوب می شود. برای تولید این ترشک بیست میوه از بهترین خشکبار و میوه های درجه یک استفاده می شود که باعث می شود در آخر یک محصول بسیار مرغوب و با کیفیت به دست مشتریان برسد.

فروش ترشک بیست میوه

ترشک بیست میوه کیلویی

ترشک بیست میوه، همانطور که از نامش پیداست، ترکیبی از چندین میوه مختلف با طعم ها و مزه های گوناگون دارد. در تهیه این محصول از میوه هایی همچون گلابی، پرتقال، کیوی، موز، آلوچه جنگلی، زغال اخته، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، آناناس، انار، آلبالو، آلو زرد، آلو قرمز، هلو، گیلاس و… استفاده می شود که هرکدام از این طعم ها به صورت مجزا نیز به تولید می رسند.

فروش ترشک بیست میوه

ترشک بیست میوه یکی از بهترین طعم های ترشک به حساب می آید که خواهان بسیاری در سنین مختلف دارد. وجود تنوع از میوه های مختلف یکی از دلایلی است که باعث شده این محصول بسیار بین مردم محبوب شده و در نتیجه به فروش قابل توجهی در بازار دست یابد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش این محصول از کارخانه و به صورت کیلویی است. هر ظرف یا پت که انواع ترشک در آن نگهداری و به فروش می رسد دارای وزنی حدود 13 کیلوگرم می باشد.[/box]

تولید انواع ترشک در کارخانه در محیطی بهداشتی و مطمئن صورت می گیرد و تمام محصولات دارای مجوز بهداشت می باشند.

فروش ترشک بیست میوه

فروش ترشک بیست میوه از کارخانه

ترشک بیست میوه را در کنار انواع دیگر لواشک می توان به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کرد. خرید عمده و کیلویی برای خریداران از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. محصولات ما با افتخار در بهترین کیفیت به تولید می رسند و دارای سیب سلامت و نشان پروانه تولید می باشند. جهت خرید می توانید با همکاران و کارشناسان ما در ارتباط باشید و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه دریافت نمایید.