خرید رب آلو قجری کیلویی به صورت عمده

خرید رب آلو قجری کیلویی

خرید رب آلو قجری کیلویی به صورت عمده در ایران امکان پذیر است. رب های میوه در طعم های گوناگونی به تهیه می رسند و تقریبا از تمام میوه ها می توان رب میوه تولید کرد. رب میوه کاربردهای زیادی دارد و از آن می توان استفاده های مختلفی داشت. این محصولات از بهترین مواد اولیه و میوه های مرغوب در کارخانه به تولید می رسند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردارند. از نظر بهداشتی بودن نیز تولید تمام محصولات مانند رب میوه، ترشک و لواشک با مجوز بهداشت صورت می گیرد.

خرید رب آلو قجری کیلویی

ویژگی های رب آلو قجری

رب آلو قجری از میوه آلو قجری یا همان آلو سیاه تهیه می شود و دارای طعمی ترش و لذیذ است. از این رب می توان در غذاها استفاده کرد و طعمی بسیار دلچسب به آن ها بخشید. همچنین می توان این رب را همراه با دسرها، لواشک ها و بستنی ها سرو نمود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]آلو سیاه دارای ویتامین ها و مواد مغذی بسیاری مانند ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، کلسیم، فسفر، آهن و … می باشد که این مواد معدنی در درمان بیماری های گوناگون همچون بیماری های گوارشی، سرطان، فشار خون و قند خون بالا و… بسیار موثر می باشند.[/box]

با وجود تمام ویژگی های خوب و خواصی که این میوه دارد، اما نباید در مصرف آن زیاده روی کرد. چرا که استفاده افراطی از هر ماده خوراکی می تواند مشکلاتی را برای بدن ایجاد کند.

خرید رب آلو قجری کیلویی

انواع دیگر رب میوه ای

یکی از متنوع ترین محصولاتی که در بازار ترشیجات وجود دارد رب های میوه ای هستند که با وجود تنوع طعم و رنگ بسیار، نیاز مشتریان خود را پاسخگو هستند. از جمله طعم های بی نظیر رب میوه می توان به لیستی که در ادامه آمده است اشاره کرد.

  1. رب آلوچه قجری
  2. رب انار غلیظ
  3. رب انار رقیق
  4. رب لیمو سبز
  5. رب آلبالو
  6. رب کیوی
  7. رب زغال اخته
  8. رب لیمو عمانی
  9. رب تمشک
  10. رب زردآلو زرد
  11. رب زردآلو قرمز
  12. رب انجیر
  13. رب آلو زرد
  14. رب آلو قرمز
  15. رب زرشک
  16. رب میوه های استوایی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش این محصولات از کارخانه در پت های 13 کیلویی دارای سیب سلامت، مجوز بهداشت و پروانه تولید انجام می شود.[/box]

خرید رب آلو قجری کیلویی

خرید رب آلو قجری کیلویی عمده

خرید عمده رب های میوه از کارخانه در حجم ها بالا صورت می گیرد. این محصولات از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار بوده و خرید کلی و مستقیم آن ها برای عمده فروشان بسیار به صرفه خواهد بود. جهت خرید هرکدام از محصولات معرفی شده می توان از سراسر ایران، با کارخانه تولید کننده ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید.