خرید تمرهندی کیلویی به صورت عمده

خرید تمر هندی کیلویی

خرید تمرهندی کیلویی به صورت عمده از معتبرترین کارخانه های فعال در ایران امکان پذیر است. تمرهندی یکی از محصولات بسیار ترش و خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد و به صورت عمده و کیلویی از کارخانه خریداری می شود. اما سوال اینجاست که آیا می توان تمرهندی و دیگر محصولات را از کارخانه به صورت مستقیم دریافت کرد؟ بله، خوشبختانه کارخانه محصولات خود را که شامل انواع لواشک، ترشک، رب میوه و تمرهندی است را به صورت مستقیم و از درب کارخانه به دست مشتریان خود می رساند.

خرید تمر هندی کیلویی

تمرهندی کیلویی و دیگر محصولات

تمر هندی فرآوری شده از میوه تمرهندی تهیه می شود که دارای طعمی ترش و ملس می باشد. دانه های این میوه به رنگ خرمایی هستند و دارای هسته های مربعی شکل می باشد. طعم فوق العاده خوشمزه ای که تمر هندی دارد، توجه بسیاری از دوست داران ترشیجات را جلب کرده است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول در کنار انواع رب میوه ای، لواشک و ترشک به صورت کیلویی از کارخانه قابل خریداری می باشد. ظروفی که این محصولات در آن نگهداری می شوند و به فروش می رسند، وزنی حدود 13 کیلوگرم داشته و بسیار مناسب و بهداشتی می باشند.[/box]

از تمر هندی می توان به عنوان یک طعم دهنده لذیذ در پخت غذاهای گوناگون استفاده کرد. بسیاری از مردم را همراه با دسرجات و یا میوه هایی مانند خیار سرو می کنند که طعمی بسیار دلپذیر به آن ها می بخشد.

خرید تمر هندی کیلویی

خرید تمرهندی کیلویی عمده از کارخانه

برای خرید تمرهندی و محصولات دیگر، می توانید با همکاران ما تماس گرفته و سفارشات خود را از کارخانه ثبت نمایید. این محصولات دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت هستند و می توان با اطمینان کامل از کیفیت و بهداشتی بودن آن ها خرید خود را انجام دهید. تولید محصولات مرغوب و در عین حال فروش آن ها با قیمت مناسب یکی از دغدغه های ما بوده و همیشه سعی در برآوردن آن داریم.