خرید تمرهندی فله از کارخانه

خرید تمرهندی فله از کارخانه به صورت مستقیم و در حجم عمده صورت می پذیرد.  تمرهندی از خشکبار میوه تمرهندی  که میوه ای گرمسیری است تهیه می شود و به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده غذایی استفاده می شود. خود میوه تمرهندی میوه ای شیرین است که ارزش غذایی بالایی دارد. از این میوه فراورده ای به نام تمرهندی ترش و ملس به تولید می رسد که طعم خاص آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این محصول بی نظیر از کارخانه به طور مستقیم قابل خریداری است و به صورت فله به فروش می رسد.

خرید تمرهندی فله

بازار خرید تمرهندی فله

تمرهندی میوه ای است که تا زمانی که هنوز نارس است طعمی ترش و ملس دارد و از آن به عنوان تنقلاتی خوشمزه و مفید استفاده می شود. این محصول با اکثر ذائقه های ایرانی همخوانی داشته و بسیار پرفروش است. بعضی این میوه را همراه با دسرجات و شربت و غذاهایی مانند آش و خورشت های مختلف استفاده می کنند و گاهی فرآورده آن را به صورت بسته بندی تهیه کرده و به عنوان تنقلات میل می کنند.

خرید تمرهندی فله

علاوه بر طعم فوق العاده این میوه، خواص بی شمار آن، از مواردی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب کردند. از جمله فواید درمانی میوه تمرهندی می توان موارد زیر را نام برد.

  1. تمر هندی یکی از تقویت کننده های قلب محسوب می شود و باعث کاهش کلسترول خون می شود.
  2. با کاهش حرارت بدن از تب جلوگیری می کند و باعث رفع عطش می شود.
  3. ویتامین c سرشار موجود در تمرهندی از بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری می کند.
  4. مصرف تمرهندی به درمان بیماری های صفراوی کمک زیادی می کند.
  5. آشامیدن آب تمرهندی برای درمان هموروئید یا بواسیر بسیار موثر و مفید است.

این محصول خوشمزه و بی نظیر را می توانید از کارخانه های معتبر و دارای مجوز بهداشت در شهرهای بزرگ کشور تهیه نمایید. فروش انواع تمرهندی و پوره میوه در طعم های مختلف به صورت فله و کیلویی انجام می گیرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ظروف مناسبی که برای فروش این محصولات در نظر گرفته شده وزنی حدود 13 کیلوگرم دارند.[/box]

خرید تمرهندی فله

خرید تمرهندی فله از کارخانه

شما می توانید علاوه بر تمرهندی از دیگر محصولات بهداشتی و با کیفیت کارخانه مانند انواع لواشک، ترشک و رب میوه نیز بهره مند شوید. تمامی این محصولات دارای پروانه تولید، نشان سیب سلامت، مجوز بهداشت و تاریخ تولید و انقضا می باشند و می توان با خیالی راحت آن ها را از کارخانه و بدون واسطه خریداری نمود.