عرضه انواع رب میوه ای کیلویی

عرضه انواع رب میوه ای

عرضه انواع رب میوه ای کیلویی از شهرهای بزرگ ایران امکان پذیر است. رب میوه ای که محصولی جدید و متنوع در طعم های گوناگون است در کارخانه های معتبر با مجوز بهداشت به تولید می رسد و سپس به نقاط مختلف کشور و یا شهرهای دیگر در سراسر دنیا عرضه می شوند. خرید این محصولات از کارخانه در حجم بالا به صورت کیلویی صورت می پذیرد. لذا خریداران می توانند این محصولات متنوع را از تولید کننده اصلی آن به صورت کاملا مستقیم با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار و فروشگاه ها خریداری نمایند.

عرضه انواع رب میوه ای

انواع رب میوه ای خوشمزه

تقریبا از تمام میوه های ترش یا ملس می توان رب میوه ای تهیه کرد و از آن ها در پخت انواع غذاها، به عنوان چاشنی دسرها و بستنی ها و یا به صور تنقلات استفاده کرد. این محصولات بی نظیر از پوره میوه ها و پخت آن ها به تولید می رسند و بسیار خوشمزه و مفید هستند.

از انواع طعم های بی نظیر رب میوه می توان موارد زیر را نام برد.

  1. رب میوه ای آلوچه قجری
  2. رب میوه ای آلبالو
  3. رب میوه ای کیوی
  4. رب میوه ای تمشک
  5. رب میوه ای انجیر
  6. رب میوه ای استوایی
  7. رب میوه ای نارنج پالپ دار
  8. رب میوه ای لیمو عمانی
  9. رب میوه ای آلو سبز
  10. رب میوه ای آلو قرمز
  11. رب میوه ای آلو زرد
  12. رب میوه ای زردآلو زرد
  13. رب میوه ای زردآلو قرمز
  14. رب میوه ای زغال اخته
  15. رب میوه ای انار رقیق
  16. رب میوه ای انار غلیظ

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات در طعم های ترش، بسیار ترش و ملس به تولید می رسند و خریداران می توانند با توجه به سلیقه خود تهیه نمایند.[/box]

عرضه انواع رب میوه ای

عرضه انواع رب میوه ای کیلویی از کارخانه

فروش تمام محصولات شامل رب میوه ای، ترشک و لواشک از کارخانه به صورت کیلویی انجام می شود. بدین صورت که ترشک و رب میوه در پت های 13 کیلویی و لواشک های ساده و پالپدار در وزن حدود 2 کیلوگرم به فروش می رسند. جهت خرید تمام این محصولات می توانید با کارخانه به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.