مرکز خرید ترشک و لواشک در اصفهان

مرکز خرید ترشک و لواشک و همچنین آلوچه، در شهرهای مختلف ایران، می تواند باشد. از آنجایی که ایران کشوری ۴ فصل است، شهر های بزرگ می توانند تولید کننده انواع محصولات متفاوت و متنوع باشند. هم اکنون محصولات ذکر شده که نیمی از بازار ترشیجات را در بر می گیرند در شهر های تبریز، شبستر، مشهد، اصفهان، تهران و… عرضه می گردد.

انواع ترشک

ترشک، محصولی ترش و ملس می باشد که از انواع میوه تهیه و تولید می شود. این محصول مخلوطی از آبمیوه های ترش و میوه های مختلف است. آب زرشک، آب انار، رب انار از چاشنی های تهیه ترشک هستند. البته در بعضی موارد از سرکه سیب و شکر هم استفاده می نمایند. ترشک را می توان به صورت تک طعم و چند میوه نیز تولید کرد. زردآلو، آلبالو، قیصی، آناناس، انار از طعم های پرطرفدار این محصول می باشند. اصولا ترشک به صورت فله و کیلویی و پت های ۱۰ تا ۱۳ کیلویی به فروش می رسد.

مرکز خرید ترشک

لواشک صنعتی و کیلویی

انواع لواشک حبه ای کیلویی به صورت ورقه ای و تک طعم تولید می شوند. این لواشک ها به صورت کارتن های ۲۰ کیلویی به فروش می رسند. انار، زردآلو، هلو، تمشک، آناناس، زرشک و کیوی از طعم های بسیار پرطرفدار هستند. این لواشک ها به صورت پالپ دار نیز، قابل تهیه و تولید می باشند. لواشک های صنعتی در طرح های مختلفی و توسط کارخانه ها به تولید می رسند. کارخانه ها علاوه بر لواشک های متری سایزهای مختلفی از محصولات را تولید می کنند. انواع لواشک پذیرایی از جمله محصولات صنعتی هستند که جایگاه ویژه ای در میان مردم دارند.

مرکز خرید ترشک

مرکز خرید ترشک و لواشک

عمده فروشان عزیز می توانند به صورت آنلاین از جزئیات محصولات مطلع شوند. مرکز خرید ترشک و لواشک در کشور ایران در آذربایجان می باشد. تبریز و شبستر جزء اصلی ترین مرکز خرید ترشک و لواشک به حساب می آیند. به تمام عمده فروشان اعلام می کنیم، می توانید خریدی مستقیم و بدون واسطه داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *