صادرات ترشک زغال اخته فله

صادرات ترشک زغال اخته فله از ایران و از بهترین و معتبرترین کارخانه ها صورت می گیرد. ترشک که از خشکبار میوه های مختلف به تولید می رسد را می توان هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله خریداری کرد. این کارخانه های تولید کننده اغلب محصولاتی به صورت فله به بازار عرضه می دارند که برای بسته بندی نیز مناسب می باشند. خرید فله از کارخانه توسط عمده فروشان صورت می گیرد و سپس در بازار های سراسر کشور به عرضه می رسند. هر روزه به تنوع این محصول بی نظیر افزوده می شود و از آن ها در صنعت آشپزی و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود.

صادرات ترشک زغال اخته

صادرات ترشک زغال اخته

انواع ترشک، لواشک و رب میوه ای به دلیل طعم دلچسب و خاصی که دارند علاوه بر فروش در داخل کشور، به سایر کشورها نیز صادر می شوند تا طرفداران این خوراکی های خوشمزه و آبدار در هر جای دنیا بتوانند از آن بهره مند شوند. یکی پرطرفدار ترین این محصولات انواع ترشک هستند که در طعم های ترش و ملس به تولید می رسند. ترشک های میوه در دستگاه های مخصوص در کارخانه های دارای مجوز بهداشت به تولید می رسند و از نظر کیفیتی درجه یک می باشند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]یکی از انواع ترشک های ترش، ترشک زغال اخته است که حجم بیشتری از آن را میوه زغال اخته و حجمی حدود 30 درصد آن را شربت میوه تشکیل می دهد. این محصول بسیار مناسب افرادی است که طعم های ترش و شور را می پسندند.[/box]

ترشک زغال اخته یکی از پرفروش ترین ترشک های صادراتی ایران است.

صادرات ترشک زغال اخته

فروش انواع ترشک فله از کارخانه

ترشک فله همانطور که از نامش پیداست، به صورت فله ای و کیلویی به فروش می رسند. این محصولات در ظروفی درب دار و بهداشتی با وزن 13 کیلوگرم عرضه می شوند. از نظر بهداشت و سلامت این محصولات بسیار مطمئن هستند. چرا که تمام آن ها دارای نشان سیب سلامت، مجوز بهداشت، تاریخ تولید و انقضا و پروانه تولید می باشند و تایید شده ی وزارت بهداشت می باشند. از این رو مشتریان عزیزی که نگران کیفیت و بهداشت محصولات خود هستند می توانند با خاطری آسوده از کارخانه خرید خود را انجام داده و آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایند.