صادرات رب تمشک به صورت عمده

صادرات رب تمشک به صورت عمده از ایران به کشور های دیگر در سراسر دنیا انجام می شود. رب تمشک یا پوره تمشک، یکی از فرآورده های جدید میوه ای است که از طعم و رایحه ای بسیار خاص و فوق العاده برخوردار است. از رب تمشک می توان در غذاهای متنوع و در انواع دسرجات به عنوان یک طعم دهنده عالی استفاده کرد. به طور کلی کاربرد انواع رب میوه در طعم های مختلف بسیار زیاد است و هر کس با توجه به سلیقه و ذائقه ی خود می تواند استفاده های متنوعی از این محصولات بی نظیر داشته باشد.

صادرات رب تمشک

از آنجایی که ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ رب های میوه، لواشک ها و ترشک ها در انواع طعم و بسته بندی های گوناگون است و از بهترین مواد اولیه در تهیه آن ها استفاده می شود، لذا محصولاتی که به تولید می رساند بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و علاوه بر فروش داخلی به کشور های دیگر نیز صادر می شوند.

رب میوه تمشک عمده

رب میوه تمشک تنها یکی از رب های متنوع و خوش طعمی است که از خشکبار تمشک درجه یک به تولید می رسد. این میوه بسیار مفید و خوش طعم است و طرفداران زیادی دارد. از جمله فواید میوه تمشک می توان به چربی سوزی، جلوگیری از ریزش مو، کاهش اضطراب و استرس، کمک به بهبود بیماری های قلبی و دیابت، محافظت از بدن در برابر سرطان، تعدیل فشار خون و… را نام برد. از این میوه مفید، رب یا پوره تمشک به تولید می رسد که دارای طعمی ترش و رنگی قرمز است و فروش آن از کارخانه به صورت کیلویی و عمده صورت می گیرد.

صادرات رب تمشک

صادرات رب تمشک

این رب میوه در کنار 15 طعم دلچسب و لذیذ دیگر از رب های میوه ای، همچون رب لیمو عمانی، رب انار غلیظ، رب انار رقیق، رب انجیر، رب کیوی، رب آلبالو، رب میوه های استوایی، رب نارنج، رب زردآلو زرد، رب آلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب آلو قرمز، رب آلو سبز، رب زغال اخته و … به تولید و فروش می رسد. امکان صادرات تمامی این محصولات از ایران به دیگر کشورها نیز وجود دارد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع رب میوه ای بهداشتی، دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید را می توان در پت های 13 کیلویی به صورت عمده خریداری کرد.[/box]

صادرات رب تمشک