عرضه عمده انواع رب میوه ای صادراتی

عرضه عمده انواع رب میوه

عرضه عمده انواع رب میوه ای با کیفیت بالا و مناسب برای صادرات به سراسر دنیا از کارخانه های ایران انجام می پذیرد. رب میوه در چندین سال اخیر در طعم های بسیار جدید و خوشمزه از میوه های متنوع به تولید می رسد و جایگاه ویژه ای را در این عرصه پیدا کرده است. در آشپزی و طبخ غذاهای متنوع توجه ویژه ای به این خوراکی لذیذ می شود و یکی از چاشنی های بی نظیر غذایی به شمار می رود. امروزه طعم های بسیار گوناگونی از این خوراکی را می توانید در بازار بیابید.

هنگام خرید علاوه بر طعم عالی، به کیفیت محصولات نیز توجه زیادی می شود، بخصوص برای صادرات انواع مواد غذایی یکی از مهمترین عواملی که باید به آن توجه شود بهداشت و سلامت آن محصول است. کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه درجه یک، تاثیر مستقیمی در ماندگاری خوراکی دارد. علاوه بر آن، روش نگهداری و انتخاب ظروف و بسته بندی مناسب نیز بسیار در کیفیت نهایی آن موثر می باشد.

عرضه عمده انواع رب میوه ای

عرضه عمده انواع رب میوه

رب میوه یکی از محصولات با کیفیتی است که در طعم های مختلف و فوق العاده خوشمزه به تولید می رسد. این محصولات بی نظیر در بهترین کارخانه های تولید کننده تهیه می شوند که هم دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت بوده و هم نشان پروانه تولید دارند. از آنجایی که خرید از تولید کنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود، فروش در حجم عمده و به صورت کیلویی می باشد. انواع رب های میوه ای در پت های 13 کیلویی که تمامی موارد بهداشتی بر روی آن ها درج شده است به فروش می رسند. در لیست زیر می توانید طعم های مختلف این محصول پر طرفدار را مشاهده کنید.

  1. رب گوجه سبز
  2. رب تمشک
  3. رب زرشک
  4. رب لیمو عمانی
  5. رب انار رقیق
  6. رب انار غلیظ
  7. رب کیوی
  8. رب میوه های استوایی
  9. رب نارنج
  10. رب آلبالو
  11. رب زردآلو زرد
  12. رب زردآلو قرمز
  13. رب آلو قرمز
  14. رب آلو زرد
  15. رب انجیر
  16. رب زغال اخته
  17. رب لیمو سبز

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]مواردی که در اینجا ذکر شده، طعم های متنوع رب های میوه ای می باشند که بسیار مناسب برای عرضه در بازار های داخلی و صادرات به دیگر کشورها می باشند.[/box]

عرضه عمده انواع رب میوه ای صادراتی

صادرات رب میوه ای به سراسر دنیا

این محصولات در ظروف بسیار محکم و مناسب به فروش می رسند که در مسافت طولانی و حمل بار از آسیب های احتمالی در امان خواهند بود. جهت سفارش یا خرید مستقیم هر محصول می توانید مستقیما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در این زمینه مشاوره بگیرید.