فروش رب میوه های استوایی از کارخانه

فروش رب میوه های استوایی

فروش رب میوه های استوایی و طعم های دیگری از این محصول بی نظیر از کارخانه به صورت مستقیم امکان پذیر است. کارخانه های زیادی در ایران هستند که در زمینه تولید لواشک و ترشک فعالیت دارند. رب میوه ای که محصولی جدید و بسیار لذیذ است به طور معمول توسط تولید کنندگان لواشک و ترشک به تولید می رسد. تمام این محصولات فراورده های میوه بوده و جزو گروه ترشیجات محسوب می شوند. هنگام خرید محصولات خوراکی باید به موارد بسیاری توجه کرد و مورد بررسی قرار داد تا از خرید خود راضی باشیم در این مطلب به جزئیات اشاره خواهد شد.

فروش رب میوه های استوایی

فروش رب میوه های استوایی

رب استوایی یکی از طعم های ویژه این محصول است که از مخلوط چندین میوه استوایی خوشمزه و ترش تهیه می شود. رنگ این محصول متمایل به نارنجی است و طعمی ترش و ملس دارد. از رب میوه استوایی می توان در تهیه غذاها و خورشت ها استفاده کرده و طعمی جدید و لذتبخش را تجربه کرد. علاوه بر آن می توان رب میوه را با دسرجات و یا حتی لواشک ها میل کرد.

رب های میوه ای طعم های بسیار متنوعی همچون رب آلو قجری، رب آلو زرد، رب آلبالو، رب تمشک، رب کیوی، رب انجیر، رب آلو قرمز، رب انار رقیق و رب انار غلیظ، رب زردآلو قرمز، رب نارنج، رب زرشک، رب زردآلو زرد، رب لیمو عمانی، رب لیموسبز و… را نیز شامل می شوند که مصرف کنندگان می توانند با توجه به ذائقه خود از آن ها بهره مند گردند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش به صورت کیلویی و در پت های 13 کیلویی صورت می گیرد.[/box]

فروش رب میوه های استوایی

فروش رب میوه، لواشک و ترشک از کارخانه

محصولاتی که در کارخانه به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند واز نظر بهداشتی کاملا مطمئن و سالم می باشند. این محصولات در دستگاه های مخصوص زیر نظر متخصصان به تولید می رسند.

برای تهیه هر کدام از محصولات می توانید با کارخانه ارتباط برقرار کنید و کالای مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.