خرید و فروش ترشک هلو صادراتی

خرید و فروش ترشک هلو صادراتی در ایران امکان پذیر است. ایران یکی از کشورهایی است که خرید و فروش انواع ترشک، لواشک و رب میوه در سراسر شهرهای آن انجام می شود و بزرگترین کارخانه های تولید لواشک و ترشک در آن در حال فعالیت هستند. ترشک و محصولات مشابه آن را، می توان به صورت کاملا مستقیم از تولید کننده آن ها تهیه نمود. خرید بدون واسطه و  مستقیم محصولات از کارخانه از مزایای زیادی مانند کاهش هزینه های خرید و هزینه رفت و آمد، جلوگیری از اتلاف وقت، دریافت کالای بهداشتی و تازه و… برخوردار است که این ها جزو مهم ترین مواردی هستند که هنگام خرید محصول به آنها توجه می شود.

خرید و فروش ترشک هلو

خرید و فروش ترشک هلو

انواع ترشک های میوه ای در 17 طعم گوناگون به صورت کیلویی و بسته بندی در کارخانه به تولید می رسند. ترشک کیلویی به دلیل تنوع بیشتر در طعم و رنگ انتخاب بسیاری از عمده فروشان و خریداران است. این محصولات بی نظیر و خوشمزه در کارخانه و در دستگاه های مخصوص به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت نیز می باشند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]یکی از انواع ترشک کیلویی، ترشک هلو است که از ویژگی های آن، رنگ قرمز و طعم ترش و شورش است. در تهیه ترشک هلو از خشکبار میوه هلو مرغوب استفاده می شود و 70 درصد ترشک شامل برگه های هلو آبدار می باشد. و مقدار شربت یا سس موجود در ترشک هلو 30 درصد است.[/box]

این محصول بی نظیر در پت های 13 کیلو گرمی ترشک به فروش می رسد. بر روی ظروف آن تمامی موارد لازم اعم از تاریخ تولید و انقضا و نشان های سلامت و تولید نیز درج شده است.

خرید و فروش ترشک هلو

انواع دیگر ترشک

ترشک از طعم های بسیار متنوعی برخوردار است. این محصول در طعم مختلف و بی نظیر تولید می شود که از جمله آن می توان موارد زیر را نام برد.

  1. ترشک آلوچه جنگلی
  2. ترشک آلو سیاه
  3. ترشک آلو زرد
  4. ترشک آلو قرمز
  5. ترشک زردآلو زرد
  6. ترشک زردآلو قرمز
  7. ترشک شاه توت
  8. ترشک انجیر
  9. ترشک گیلاس
  10. ترشک هلو
  11. ترشک آلبالو
  12. ترشک ترکیب انار و آلوچه جنگلی
  13. ترشک زغال اخته
  14. ترشک انار ویژه
  15. ترشک هفت میوه
  16. ترشک بیست میوه
  17. ترشک آلو سیاه ویژه

خرید و فروش ترشک هلو

صادرات انواع ترشک به سراسر دنیا

در ایران تولید کنندگان معتبر لواشک و ترشک فعالیت می کنند که محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید می کنند. این محصولات همگی دارای نشان استاندارد، پروانه تولید و مجوز بهداشت می باشند که هر محصول سالمی باید آن ها را داشته باشد. تمام محصولات ذکر شده به صورت عمده و مستقیم، با ارزان ترین قیمت از کارخانه به دست مشتریان گرامی می رسند و خریداران و عمده فروشان می توانند جهت دریافت محصول مورد نظر خود با کارخانه ارتباط برقرار نمایند.